جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 1026780
۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
تصاویر/ گردهمایی ائمه جمعه منطقه کاشان با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور

حوزه / گردهمایی ائمه جمعه منطقه کاشان با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین جواد حاج علی اکبری، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه منطقه کاشان با موضوع جهاد تبیین، ضمن تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) و ارائه گزارشی از فعالیت ها اظهار داشت :حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدحسینی در منطقه کاشان با عنایت مقام معظم رهبری در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان نعمت بزرگی برای این منطقه است..

وی، از امام جمعه جدید کاشان به عنوان فردی آشنا به منطقه نام برد و افزود: حجت الاسلام والمسلمین حسینی به دلیل روحیه جهادی که دارد توانسته در مدت کوتاه مسئولیت خود قدم های بسیار مثبتی را در منطقه بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، در ادامه از خدمات آیت الله عباسعلی سلیمانی و آیت الله نماز در مدت مسئولیت نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کاشان قدردانی کرد و یاد و خاطره مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی(ره) را گرامی داشت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: از تلاش ائمه جمعه بسیار عزیز، فعال، انقلابی و با نشاط منطقه کاشان قدردانی می کنم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، امام جمعه کاشان نیز در این گردهمایی با تاکید بر شناخت جایگاه امامت جمعه، گفت: هرخدمتی که ائمه جمعه انجام می دهند، خدمت به دستگاه امام زمان (عج) و ادامه مسیر امام صادق (ع) است.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام خامنه ای به عنوان نایب امام زمان (عج) بعد از رحلت امام خمینی(ره) مسیر انقلاب اسلامی را به بهترین شکل ادامه دادند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم وظیفه خود را در عرصه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به خوبی ادا کنیم.

در ابتدای این گردهمایی ائمه جمعه منطقه کاشان به بیان دیدگاه های خود پرداختند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha