دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دانشگاه گیلان

حوزه/ رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: با مطالعه کتاب «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» نگاه رهبری به ایمان، توحید، نبوت و ولایت کاملاً مشهود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام علی محمد عباسی، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان، عصر دوشنبه در نشست بررسی طرح اندیشه تمدن‌ساز بر اساس کتاب «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن»، در دانشگاه گیلان گفت: با مطالعه این کتاب نگاه رهبری به ایمان، توحید، نبوت و ولایت کاملاً مشهود است، که قبل از انقلاب با این نگاه، نیازهای امروز جامعه بشری را جواب گفته است.

وی با اشاره به حوزه فردی و اجتماعی دین، افزود: در اندیشه مقام معظم رهبری، دین همراه با تعهدات عملی است و منحصر در حوزه فردی نیست و دین اسلام به صورت مسلکی اجتماعی و دارای اصولی منسجم است.

عباسی با تاکید بر تعهد و مسئولیت‌پذیری در دین اسلام، اظهار کرد: دانشجویان، استاد خودشان را یک مرجع و محل رجوع می‌شناسند؛ یک استاد اقتصاد علاوه بر مباحث مربوط به اقتصاد، در حوزه سیاسی، اجتماعی و ... نیز محل رجوع دانشجویان است، بنابراین دانستن یک اندیشه صحیح و کلی از اسلام، نیاز هر استاد است.

در پایان از مربیانی که در این طرح شرکت کرده بودند، تجلیل شد.

مربیان «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» در دانشگاه گیلان تجلیل شدند

مربیان «طرح کلی اندیشۀ اسلامی در قرآن» در دانشگاه گیلان تجلیل شدند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha