شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری گفت: ۲۹ طلبه این مدرسه در جشنواره علمی تحقیقی گروهی رشد موفق به کسب رتبه دوم کشوری شدند.

خانم سمیه عبدی، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به موضوع نتایج جشنواره پژوهشی گروهی رشد ۸ اظهار کرد: فراهم کردن زمینه ایفای نقش، توسط طلاب در عرصه های مختلف آموزشی، تبلیغی و پژوهشی، همواره از راهبرد های جدی و کلان حوزه های علمیه خواهران بوده است، انجام فعالیت های پژوهشی و علمی فاخر و استاندارد، تنها راه برای تولید علم است که مقالات و کتب علمی بیشترین ضریب تاثیر و نفوذ را دارد.

وی ادامه داد: برقراری ارتباط با دیگر مراکز علمی همسو، مسیر تحقق این فعالیت ها را هموار می کند و برگزیدگان این فعالیت ها نیز بیانگر حضور علمی حوزه های علمیه خواهران می باشد، تعداد قابل توجهی آثار برگزیده و شایسته تقدیر کشوری و استانی در رقابت هایی مانند جشنواره علامه حلی، بانوی کرامت و جشنواره ها و مسابقات علمی پژوهشی حوزوی و دانشگاهی، خودباوری و جایگاه علمی حوزه های علمیه خواهران را تثبیت کرده است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت نرجس(سلام الله علیها) ساری اظهار کرد: ۲۹ طلبه این مدرسه در جشنواره علمی تحقیقی گروهی رشد ۸ با ۶ گروه ۵ تا ۴ نفره با عناوین مختلف با رویکرد پیمایشی شرکت کرده که یک گروه از آنها با موضوع نقش دعا و مناجات بر سلامت بانوان شهر ساری، موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

عبدی بیان کرد: این موفقیت ها در گروه توکل به خدا و همکاری عوامل مدرسه اعم از مدیریت، معاونت پژوهش، استاد راهنما و خود طلاب می باشد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha