جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علماء در گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی منطقه غرب کشور

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید بدانیم اسلام با تبیین، زنده مانده و به دست ما رسیده است، گفت: با مجاهدت و پایمردی امثال شهید آیت الله مدرس به پیروزی رسیدیم و اگر بخواهیم انقلاب بماند، باید دستاوردها را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، در گردهمایی روحانیون عقیدتی سیاسی منطقه غرب کشور که پیش ظهر امروز، در مقر فرماندهی ارشد نظامی آجا در غرب کشور برگزار شد، ضرورت تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب برای نظامیان را مورد تأکید قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اساس تشکیل حوزه های علمیه برای بسط اسلام است و وجود نهاد عقیدتی سیاسی ارتش و نیروهای نظامی از برکات حوزه است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به اسلام و ما هویت داد، لذا می بینیم امروز اسلام در جهان به خوبی متجلی است.

آیت الله علما در ادامه افزود: هیچ کشور و سیاستمداری نمی توانست پیش بینی کند که امام راحل چه تصمیم و سخنی دارد، زیرا امام به برکت اسلام جلوتر از زمان خود حرکت می کرد.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به حوزه ها هویت علمی و سیاسی جدیدی تزریق کرد و اندیشه های تازه ای در حوزه ها قوام بخشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، بیانات رهبر معظم انقلاب اثرگذارترین سخن در حوزه سیاست خارجی محسوب می شود.

وی افزود: امام راحل، سیاست را وارد مساجد و هیئت های مذهبی کرد و اسلام سیاسی را مطرح و حرف شهید مدرس(ره) را زنده کرد که سیاست ما عین دیانت ماست.

امام جمعه کرمانشاه درباره اهمیت «جهاد تبیین» تأکید کرد: امروز یکی از مهمترین برنامه ها، همین «جهاد تبیین» مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی با اشاره به اینکه باید بدانیم اسلام با تبیین زنده مانده و به دست ما رسیده است، گفت: با مجاهدت و پایمردی امثال شهید آیت الله مدرس به پیروزی رسیدیم و اگر بخواهیم انقلاب بماند، باید دستاوردها را تبیین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، با دعوت از عموم مردم خصوصا جوانان و اهل قلم برای جهاد تبیین، اظهار کرد: باید با بصیرت و عقلانیت ارزش ها را تبیین کنید.

وی اضافه کید: با فهم دقیق رهنمودهای رهبری حکیم و فرزانه، به تبیین انقلاب اسلامی و ارزش های الهی در بیانات ایشان واقف می شویم.

آیت الله علما در پایان گفت: اگر تبیین مستمر و پیوسته باشد، خروجی دانشگاه ها جوانان انقلابی خواهد بود.

اگر بخواهیم انقلاب بماند، باید دستاوردها را تبیین کنیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha