جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس جمهور در جمع مردم چهارمحال و بختیاری

رئیس‌جمهور در جمع مردم چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در شورای حکام علیه ایران قطعنامه وضع می‌کنند، در حالی که ما یک قدم از مواضع خود عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، روز پنجشنبه در سفر استانی به چهارمحال و بختیاری در جمع اقشار مردم، در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز شهرکرد، در واکنش به قطعنامه شورای حکام، گفت: دشمن نمی‌خواهد این کشور به صنعت هسته‌ای، صنایع پیشرفته نظامی و خودروسازی پیشرفته دست یابد و از دانش برتر بهره‌مند شود، اما جوانان ما در جنگ اراده‌ها ناامیدی دشمن را هدف گرفته‌اند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه فرهنگ حاج قاسم فرهنگ «ما می‌توانیم» است که فرهنگ موردپسند ما و پیروز است، عنوان کرد: دشمن نمی‌خواست ملت ایران با این‌همه تحریم و تهدید گام‌های بلندی در راستای استقلال و خودکفایی بردارد.

رئیسی یادآور شد: کشتی ما را با قلدری دزدیدند و ایران ثابت کرد دوران بزن‌دررو تمام شده، یکی گرفتند ۲ کشتی آنان را توقیف کردیم.

ایران متوقف نمی‌شود/ یک قدم از مواضعمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم

وی خطاب به دشمنان تصریح کرد: چندبار می‌خواهید ملت ایران را بیازمایید و سخنان مسئولان کشور را نشنیده بگیرید، گمان می‌کنید با صدور قطعنامه‌ها ما عقب‌نشینی می‌کنیم؟ به نام خدا و به نام ملت، ایران یک قدم از مواضع خود عقب نمی‌نشیند.

رئیسی ادامه داد: ما متوقف نخواهیم شد و سفره مردم و توسعه صنعت، کشاورزی و گردشگری کشور را به اخم و لبخند دشمن گره نمی‌زنیم.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: مگر چند بار لازم است شما ملت ایران را تجربه کنید و سخن حق را نشنیده بگیرید.

رئیسی با تاکید بر اینکه در جنگ اراده‌ها، آینده کشور روشن و درخشان است، تصریح کرد: این راه را با اراده و تصمیم به پیش می‌بریم.

عده ای با پول حرام آمریکا ادعای طرفداری مردم را دارند!!

رئیس‌جمهور اظهار کرد: عده‌ای پول حرام آمریکا و صهیونیست‌ها را می‌گیرند و داعیه طرفداری از مردم دارند، اما مردم اینها را می‌شناسند و ترفندهای آنها را می‌دادند، چراکه  کسی دلسوز مردم است که از مردم، با مردم و در مردم است و آنچه از لسان رهبری بیرون می‌آید دغدغه مردم و آینده درخشان برای کشور و مردم است.

دولت صادق‌الوعد خواهیم بود

وی در ادامه خطاب به مردم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دختران و پسران شهرکردی شما مردمان با بصیرت و فهیمی هستید و مطمئن باشید آنچه در دوران انتخابات وعده دادم تمام هم و غم خود را بر تحقق آن قرار داده و دولت صادق‌الوعد خواهیم بود.

دولت از هیچ کس و هیچ چیز هراس ندارد

رئیس‌جمهور ادامه داد: برای ما در حوزه اقتصاد اجرای عدالت و قطع دست رانت‌خواران، مفسدان و مافیایی است که در بندبند کشور جا خوش کرده‌اند، مهم است و این دولت از هیچ کس و هیچ چیز هراس ندارد و مصمم هستیم تا هر کجا که مافیا باشد دست آن را کوتاه کنیم.

رئیسی افزود: با این قصد در میدان اجرایی آمدم که با جریان مافیا و رانت‌خوار که نقش عوض می‌کند و خود را صاحب حق جلوه می‌دهد، مبارزه کنم و این مسیر را با کمک و حمایت مردم ادامه می‌دهم.

ساعت به ساعت دغدغه معیشت مردم را دارم

وی با بیان اینکه ساعت به ساعت در جریان زندگی و معیشت مردم هستم و دغدغه آن را دارم، اظهار کرد: با همراهی و کمک مردم به موفقیت‌های خوبی دست یافتیم، به طوری که در گذشته روزانه ۷۰۰ خانوار به دلیل فوت بیماران کرونایی داغدار می‌شد، اما امروز شرایط عوض شده است.

رئیسی تصریح کرد: در صادرات به جایگاه قبل از تحریم رسیدیم و تراز تجاری کشور نشان از موفقیت در این عرصه دارد و رشد اقتصادی کشور به پنج درصد رسید و تمام شاخص‌های نشانگر آینده روشن برای اقتصاد کشور است.

مدیران ناکارآمدبرکنار می شوند / با هیچ کس عقد اخوت نبسته ام

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران کشور باید مدیران حزب‌الهی، انقلابی و مردمی باشند، تصریح کرد: هر کجای کشور مدیر ناکارآمد وجود داشته باشد به حاشیه رانده می‌شود و با هیچ کس عقد اخوت نبسته و جز به نام دین، اخلاق، معنویت و عدالت با کسی رابطه‌ای نداریم و اگر کسی در گوشه‌ای نارکارآمدی از خود نشان داد، در هر کجای کشور باشد حق ادامه فعالیت ندارد.

وی با تاکید بر بومی‌گزینی نیروها در استان‌ها، خاطرنشان کرد: همواره به دولتمردان و استانداران تاکید کرده‌ام که در انتخاب نیروهای مستعد با شرایط یکسان بومی گزینی را ملاک انتخاب قرار دهند و به جوانان میدان بدهند تا گره‌ها به دست آنها باز شود.

پایبندی مردم چهارمحال و بختیاری به انقلاب

رئیسی در ادامه با تبریک دهه کرامت، گفت: برخی می‌گویند کرامت به معنای بخشش است و کرامت یک جایگاهی است که اگر انسان بهره‌مند شود جز برای خدا کار نکند و جز در مسیر خدا گام ننهند و در همین رابطه شهیدان جلوه کریمان و کرامت هستند، یعنی آماده شدن برای خدا جان خود را در طبق اخلاص بگذارند. گاهی انسان مال می بخشد، گاهی جان می بخشد و مردم چهارمحال و بختیاری از گواه صدق در پایبندی به ارزشهای اسلامی و انقلاب ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه عشایر ۱۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و روزگاری امام راحل عنوان کردند که عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز به این سخن رسیدیم.

رئیسی افزود: معاندین در ۴۳ سال گذشته عشایر را آزمودند، اما این افراد پایبندی آنان به انقلاب و ولایت زبانزد و برای چندمین بار دشمن را ناکام گذاشتند و باید تبریک گفت که ضدانقلاب و معاندان را ناکام کردند و سلوک این مردم ایجاد امیدواری در دل دوستداران انقلاب و ناامید کردن دشمن است.

رئیس جمهور در پایان گفت: عشایر با سخت‌کوشی در دشت و کوه تولید می‌کنند و دغدغه مردم را دارند و تمامی مردم از ترک و لر و فارس در هرکجای کشور که زندگی می‌کنند دیروز در جبهه ها حضور داشتند و امروز در سنگر تولید حاضر هستند و محصولات صنعتی، دانش‌بنیان تولید می‌کنند و دشمن را ناامید می‌سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha