سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید محمد عبدوس

حوزه/ چند سالی بود با بابا اربعین می‌رفت کربلا برا خادمی، یه بار یه بنده خدایی به بابا گفت: "چیه حاجی این جوونای سوسولو برمیداری با خودت میبری کربلا ؟ "بابا در جوابش با تشر گفت: "من و شما باید بشینیم پا درس همین جوونای سوسول ، نمیدونی چه طوری با عشق پای کاره همین محمد، خستگی و خواب و خوراک براش بی معناست ...‌"

خبرگزاری حوزه - سمنان/ محدثه دانشگر در یادداشتی درباره شهید محمد عبدوس، یکی از کارمندان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که عصر روز یکشنبه ٢٢ خرداد، حین انجام ماموریت در منطقه عمومی سمنان به شهادت نائل آمد، در فضای مجازی نوشت: شهید محمد عبدوس متولد ۱۳۶۸ ،سمنان.

شهیدی که همسن و سال خودمون بود ، با ظاهر امروزی ، که در نگاه اول خیلیا قضاوتش میکردن ، اما این خدا بود که محمد رو برای خودش انتخاب کرده بود .

خیلی ساله که میشناسیمشون ، به ادب و لبخندش معروف بود ، مادربزرگ بیماری داشت ، ماهی یه بار میرفتیم خونشون برای عیادت ، محمد همیشه اونجا بود ...

آروم و مهربان و متواضع ...

چند سالی بود با بابا اربعین می‌رفت کربلا برا خادمی ، یه بار یه بنده خدایی به بابا گفت: "چیه حاجی این جوونای سوسولو برمیداری با خودت می بری کربلا ؟ " بابا در جوابش با تشر گفت: "من و شما باید بشینیم پا درس همین جوونای سوسول، نمیدونی چه طوری با عشق پای کاره همین محمد، خستگی و خواب و خوراک براش بی معناست ...‌"

همسفراش میگن: "کم حرف بود و پرکار، دلسوز بود و همراه، باحیا بود و مخلص، عاشق امام حسین(ع) بود و خدمت به مردم، فوق العاده دوست داشتنی بود و لبخند هیچ وقت از گوشه لبش محو نمی شد ."

در کنار شغل اصلیش، در ققنوس مغازه داشت مشتریش بودم، با حجب و حیا بود و در عین حال خونگرم و مهربون ...‌

آخرین باری که دیدمش شبای قدر بود، در حسینیه شهدای مدافع حرم، با زبون روزه در حال توزیع افطار بین مهمونا بود، باهمون لبخند و تواضع همیشگی.

آره حیف بود به مرگ طبیعی بمیره به قول عباس شهید شهادت را به چنگ می آورد راه درازی را طی می‌کند تا به این مقام برسد ...

شهد شیرین شهادت گوارای وجودت محمد جان، در محضر سیدالشهدا(ع) دعا گوی ما خاک نشینا هم باش که سخت محتاجیم.

«شهید محمد عبدوس»؛ شهید امروزی از نسل دهه شصتی ها

«شهید محمد عبدوس»؛ شهید امروزی از نسل دهه شصتی ها

«شهید محمد عبدوس»؛ شهید امروزی از نسل دهه شصتی ها

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha