دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر:دیداروزیر جهاد کشاورزی با نماینده ولی فقیه درکاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان نظام توفیق خدمتگزاری بی منت به مردم را از دست ندهند، گفت: از دولت انقلابی می خواهیم با تمام توان، کار جهادی و اخلاص برای حل مشکلات مردم نجیب و عزیز از هیچ کوششی دریغ نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در کاشان، عصر چهارشنبه در دیدار وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به امامین انقلاب و ملت عزیز ایران ارزانی داشته است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: اینکه حفظ جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است تبیین عقلانی و روایی دارد، به خاطر اینکه در حدیث شریف غدیر پیامبراکرم (ص) فرمود دو ثقل در بین شما باقی می گذارم یکی ثقل اکبر که قرآن است و دیگری ثقل اصغر که اهل بیت (ع) است که موظفند با فدای جان خود دین و قرآن را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه مسئولان نظام توفیق خدمتگزاری بی منت به مردم را از دست ندهند، ابراز کرد: از دولت انقلابی می خواهیم با تمام توان، کار جهادی و اخلاص برای حل مشکلات مردم نجیب و عزیز از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) در زمان خودشان ملت وفاداری مانند مردم ایران نداشتند، افزود: مردم عزیز کشورمان به خاطر حفظ مکتب اهل بیت (ع) و ارزش های انقلاب ۴۳ سال در برابر تمام تحریم ها و مشکلات اقتصادی پای آرمان امام و انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه کاشان در پایان گفت: امیدواریم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان اصفهان برای مردم پرخیر و برکت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha