یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پلدشت طالبی

حوزه/ راه مقابله با استکبار حفظ و تقویت تقوا در همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها است و مدیران ما باید سبک های مدیریتی خود را بر اساس تقوا برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام طالبی، امام جمعه پلدشت در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش این شهرستان که صبح سه شنبه در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت برگزار شد، اظهار کرد: توجه به اصل آموزش و پرورش و تقویت بنیان‌های فکری و دینی دانش آموزان از مهمترین کارهای آموزش و پرورش در نظام اسلامی است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب به دنبال غالب کردن سبک زندگی غربی به نسل جوان و نوجوان جامعه هستند.

امام جمعه پلدشت اضافه کرد: دشمنان تلاش دارند که همه ارزش‌های اسلامی، ایرانی و منطقه‌ای ما را از بین برده و هویت ایرانی اسلامی کشور ما را تغییر دهند.

طالبی یادآور شد: در این برهه جایگاه و تأثیر معلم و آموزش و پرورش در مواجهه و مقابله با این ترفند دشمنان بسیار اهمیت دارد.

وی خاطرنشان کرد: راه مقابله با استکبار حفظ و تقویت تقوا در همه جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها است و مدیران ما باید سبک های مدیریتی خود را بر اساس تقوا برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

در پایان این مراسم از زحمات «احمد قربانی » مدیر پیشین آموزش و پرورش شهرستان پلدشت تقدیر و «شهروز گنجی زاده » به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha