دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برنامه شهر امن

حوزه/ برنامه" شهر امن"به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی از استودیو پلیس پایتخت روز دوشنبه ۶تیرماه حوالی ساعت ۶:۳۰ با اجرای محمود رضا قدیریان روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در برنامه پیشرو، حوادثی ترافیکی که برای کودکان و نوجوانان در معابر شهری رخ می دهد، تحلیل و بررسی می شود.
احمدی گفت: با توجه به اهمیت موضوع،کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ رابعه جوانبخت در این برنامه به موضوع کودکان و نوجوانان و حوادثی که برای آنان در حین رانندگی اتفاق می افتد، خواهد پرداخت .

کارگردان برنامه "شهر امن" ادامه داد : در این برنامه قرار است موضوعاتی چون استفاده از اسکوتر ، ساندروف ، حضور کودکان و نوجوانان در خودرو به عنوان سرنشین ، حضور کودکان و نوجوانان در خودرو به عنوان سرنشین موتور سیکلت اشاره گردد و همچنین به میزان و دلایل تصادفات و حوادثی که برای کودکان و نوجوانان در حوزه ترافیک روی می دهد، بپردازیم .

وی اضافه کرد : در برنامه شهر امن، سرهنگ مجید رنجبر رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیک شهر تهران و مسیرهای صبحگاهی پایتخت را بررسی خواهد کرد.

برنامه "شهر امن "از استودیو پلیس پایتخت در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha