جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ائمه جمعه

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان گفت: به توفیق الهی ائمه جمعه و جماعات باتشکیل ستادهای احیای امربه معروف و نهی از منکر با محوریت ائمه جمعه در شهرستان ها بار دیگر محوریت اقدامات فرهنگی پس از دو سال شیوع کرونا را به مساجد بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به نقل از دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، روز گذشته در دیدار با ائمه جمعه استان اصفهان، اظهار کرد: در کلام امیرمؤمنان(ع) هست، هر کسی بخواهد سرپرست قومی را بر عهده بگیرد، نیاز است ابتدا در مسیر الهی قدم برداشته و سپس برای هدایت مردم قدم بردارد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: افتخار آن است که ائمه جمعه و جماعات در مسیر ائمه اطهار(ع) بوده و روحیه خدمتگزاری و تواضع در برابر مردم در تمامی ابعاد زندگی آنان وجود دارد.

وی ادامه داد: ائمه جمعه و جماعات طوری عمل می کنند که همواره مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و قطعا عمل به سیره نبوی در زندگی، سعادت دنیا و آخرت را به دنبال خواهد داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با گرامیداشت هفته قوه قضائیه، بیان کرد: شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی شوک عجیبی به جامعه ایران اسلامی و مردم وارد ساخت که اگر نبود نفس قدسی و کلام نورانی امام (ره) در بسیاری از مردم یاس و ناامیدی اتفاق می افتاد، براین اساس حضرت امام با تعبیر خاصی که از شهید مظلوم بهشتی داشتند، قلوب غم بار مردم را آرام کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان گفت: به توفیق الهی ائمه جمعه و جماعات باتشکیل ستادهای احیای امربه معروف ونهی از منکر با محوریت ائمه جمعه در شهرستان ها بار دیگر محوریت اقدامات فرهنگی پس از دو سال شیوع کرونا را به مساجد بازگردانند.

در ابتدای این جلسه، ائمه جمعه گزارشی از مهم ترین اقدامات خود را حضور آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان ارائه کردند.

مساجد محور برنامه های فرهنگی باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha