دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
المصطفی

حوزه/ پس از برگزاری نشست‌ها و کارشناسی متعدد در دو مجموعه موسسه آموزشی مهارتی بیان و مدرسه علوم و معارف اسلامی جامعة المصطفی؛ برگزاری دوره‌های مهارتی نویسندگی، فتوشاپ و تدوین فیلم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه این مراسم با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی، رئیس موسسه آموزشی مهارتی بیان و نیز معاونین و اساتید و جمعی از طلاب شرکت‌کننده در دوره‌ها برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی ضمن تقدیر از حضور رئیس و کارشناسان موسسه آموزشی مهارتی بیان، اظهار داشت: شرکت در دوره‌های مهارتی برای طلاب بسیار ضروری است؛ زیرا در کنار فراگیری دوره‌های دانشی، عرصه‌های مختلفی برای نقش‌آفرینی مؤثر در اجتماع گشوده می‌شود.

وی با بیان این‌که انتخاب دوره‌ها با راهنمایی مسئولین مدرسه و توسط خود طلاب و ناظر به علاقه‌مندی ایشان انجام‌شده است، خاطرنشان کرد: قرار است هر یک از طلاب پس از فراگیری؛ این مهارت‌ها را به تعدادی از دوستان یا بستگان خود به‌صورت مجازی آموزش دهند تا زمینه تربیت مربی مهارتی فراهم گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مدرسه علوم و معارف اسلامی، از همت و دغدغه متدی مسئولین این مدرسه به‌ویژه مدیر مدرسه تقدیر نمود و خاطرنشان ساخت: جامعه و نسل امروز نیازمند فراگیری مهارت برای ایفای نقش مؤثرتر در جامعه است و شما جوانان عزیز می‌توانید با کمی همت، گوی سبقت را از دیگران بربایید.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به اهمیت شرکت در دوره‌های نویسندگی، فتوشاپ و تدوین فیلم بر اولویت موسسه بیان در استفاده از مهارت‌های فراگیران خود تأکید کرد.

لازم به ذکر است بیش از ۶۰نفر شرکت‌کننده در این دوره‌ها هستند که دو دوره آن در مدرسه معارف و یک دوره نیز در موسسه بیان برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha