جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمدی قزوین

 حوزه / تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: دشمنان از رسانه ها به عنوان ابزار جنگ روانی استفاده می کنند و در تلاش هستند که افکار و عقاید خودشان را بر ملت ایران تحمیل کنند که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مهدی احمدی، ظهر امروز در جمع طلاب فعال رسانه و فضای مجازی مدرسه علمیه صالحیه قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: فعالان عرصه رسانه، نقش مهمی در ارتقاء فکر و فرهنگ جامعه و حفظ هویت انقلابی و معنوی نظام اسلامی دارند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که بهترین فرزندان این مرز و بوم در سال های اول پیروزی انقلاب در جنگ سخت، از کیان نظام و میهن اسلامی پاسداری کردند، نسل های بعدی نیز حافظان ارزش های انقلاب در جنگ نرم خواهند بود.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین عنوان کرد: فعالان عرصه رسانه، افرادی هستند که با قلم فرسایی حقیقت گونه اجازه نمی دهند که دشمنان قلب ها را تسخیر کنند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه منافع خود را در ایران از دست داد و به همین دلیل به شیوه‌های مختلف قصد ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی را دارد.

تهیه کننده صدا وسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: استکبار به دو روش با ما مبارزه می‌کند، یکی جنگ سخت، مانند جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و رژیم بعث عراق که استکبار و همه ایادی او در این جنگ نقش داشتند و دیگری مبارزه در جبهه جنگ نرم.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: در جبهه جنگ سخت جوانان انقلابی با ایمان و اعتقادی که داشتند به صحنه آمدند و دشمن را شکست دادند و پس از اینکه دشمن در این میدان شکست خورد، جنگ نرم را به راه انداخت.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین عنوان کرد: امروز باید با همه توان در جبهه جنگ نرم حضور داشته باشیم تا به حول و قوه الهی بتوانیم دشمن را در این میدان نیز شکست بدهیم.

وی اظهار کرد: در جنگ نرم حرکت دشمن موریانه‌ای، آرام و بدون مهمات است و جبهه مشخصی هم در این نوع جنگ وجود ندارد و دشمن از طریق ابزارهایی چون فضای مجازی، اینترنت، ماهواره، رسانه‌ها و ... سعی می‌کند بر رفتار جوانان تاثیر بگذارد تا سبک زندگی آن ها عوض شود.

تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: دشمنان از رسانه ها به عنوان ابزار جنگ روانی استفاده می کنند و در تلاش هستند که افکار و عقاید خودشان را بر ملت ایران تحمیل کنند که باید در این عرصه هوشیار باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha