شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
توزیع گوشت قربانی

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پیش بینی جمع آوری ۱۵ میلیارد تومانی نذورات مردمی برای عید قربان امسال در لرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در ۲۵۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلال شیخ پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای نذورات قربانی در لرستان جمع آوری شده بود، اظهار داشت: نذورات نقدی و مشارکتی مردم پس از جمع آوری برای خرید و ذبح گوسفند بین نیازمندان استان لرستان توزیع شد.

وی از پیش بینی جمع آوری ۱۵ میلیارد تومانی نذورات مردمی برای عید قربان امسال در لرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در ۲۵۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی می‌باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان یادآور شد: علاوه بر مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری، هم استانی‌ها می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی یا مشارکتی با کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶*۱# ارسال کنند تا این نذورات برای خرید و ذبح گوسفند، هزینه و بین نیازمندان از قبل شناسایی شده در این استان، توزیع گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha