دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار مدیر جامعه با مدیر شبکه قرآن

حوزه/ در دیدار مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام راهکارهای همکاری و تعامل این دو مجموعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم دکتر سیده زهره برقعی در دیدار دکتر محمدحسین کشکولی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به تربیت نیروهای توانمند، انقلابی و با رویکرد جهادی در جامعةالزهرا علیهاالسلام، گفت: طلاب این مجموعه در حوزه‌های مختلف از جمله رسانه آموزش دیده‌اند و آمادگی دارند تا برای نشر معارف دین و حفظ و اعتلای نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه شوند و به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) همواره بر نقش تأثیرگذار زنان در فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی تأکید داشتند، افزود: این تأکید بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نشان از شناخت دقیق ایشان از این قشر در تحولات سیاسی اجتماعی است، چنانچه می‌بینیم امروز دشمنان با تکیه بر احساسات زنان در برخی موارد، اقداماتی را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

مدیر جامعةالزهرا علیهاالسلام از آمادگی این موسسه علمی حوزوی برای پشتیبانی محتوایی برنامه‌های شبکه قرآن، ایده‌پردازی در تولید برنامه‌های فاخر و تأمین کارشناس دینی در حوزه زن و خانواده خبر داد و گفت: این مهم با تعامل و همکاری دوجانبه جامعةالزهرا علیهاالسلام با رسانه ملی به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

رویکرد تحولی رسانه ملی برای نمایش اسلام انقلابی

در ادامه مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به رویکرد تحولی رسانه ملی برای نمایش اسلام انقلابی، گفت: یکی از الزامات این تحول، تعامل صدا و سیما با جریان‌ها و نهادهای دینی خالص است.

کشکولی، عرصه زن و خانواده در رسانه ملی را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و و با بیان اینکه مجموعه‌هایی مانند جامعةالزهرا علیهاالسلام از حیث تأمین محتوا و مشاوره دینی به رسانه ملی حضور پررنگ‌تری داشته باشند، اظهار داشت: امید است با همکاری بیشتر بتوانیم از حضور کارشناسان خواهر در برنامه‌های معارفی بیشتر بهره‌مند شویم.

در ادامه این جلسه، راهکارهای تعامل جامعةالزهرا علیهاالسلام با شبکه قرآن و معارف سیما مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha