دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در دوره تربیت مبلغ غدیر، در مدرسه سطح عالی آیت الله بروجردی(ره)،

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان این که ریشه تمام انحرافات عدم تبیین صحیح «پیام غدیر» است، گفت: طلاب با آمادگی بهتر و توان بیشتر در موضوع غدیر نقش آفرینی کرده و هر یک مبلغ و ترویج دهنده پیام جهانی غدیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در دوره تربیت مبلغ غدیر، در مدرسه سطح عالی آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه، گفت: خدا را شاکریم که ترویج دهنده آنچه پیامبر اعظم(ص) در روز غدیر برای امت اسلام به یادگار گذاشتند، هستیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: خدا را شاکریم که بالاترین و بزرگترین نعمت یعنی نعمت ولایت نصیب همه ما شده است، چرا که ولایت حضرات معصومین(ع) همان ولایت الهی است.

حجت الاسلام ایرانی با بیان اینکه ولایت فقها و علما در امتداد ولایت و امامت اهل بیت(ع) است، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در بین میلیاردها انسان کره خاکی جزء محبان غدیریم، مهمتر از آن البته ترویج این فرهنگ می باشدکه انسان توفیق پیدا کند که مروج فرهنگ غدیر، ولایت و ولایتمداری باشد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ریشه تمام انحرافات عدم تبیین صحیح «پیام غدیر» است.

وی در پایان گفت: غدیر پژوهان شرکت کننده در دوره لازم است آنچه که در خصوص فرهنگ غدیر ثبت و ضبط می کنند، مورد دقت نظر قرار داده تا بهره بیشتری از آن ببرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha