یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با آیت الله اعرافی/ حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: همه علوم ارزشمند هستند اما علمی که واقعی و حقیقی است علم توحید و معرفت به ولایت اهل بیت(ع) است و قلعه بلند اسلام مسئله ولایت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، در مراسم جشن بزرگ ولایت در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی فراجا، با اشاره به حدیثی از معصومین(ع) گفت: مردم باید در روز عید دور هم جمع شوند و با یکدیگر در خصوص فضائل، شأن و مرتبت ما اهل بیت(ع) مذاکره کنند که افضل مذاکرات، مذاکرات علمی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: همه علوم ارزشمند هستند اما علمی که واقعی و حقیقی است علم توحید و معرفت به ولایت اهل بیت(ع) است و قلعه بلند اسلام مسئله ولایت است.

وی در ادامه سخنرانی خود به جایگاه سازمانی عقیدتی سیاسی پرداخت و نقش پیشتازی و پیش قدمی سازمان را مطرح کرد که نتیجه آن باید روحیه ولایت پذیری را در بین آحاد کارکنان فراجا جاری و ساری نماید.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: هدیه دادن، صلوات فرستادن، اطعام دادن، صدقه دادن و روزه گرفتن از سنت های حسنه در روز عید غدیر است چون در این روز فرشتگان در زمین حضور دارند.

وی اظهار داشت: بعد از رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) حضرت جبرئیل امین بر حضرت زهرا(س) فرود آمدند و نتیجه آن نزول صحیفه فاطمیه است که نزد حضرت ولی عصر(عج) نگهداری می شود.

نماینده ولی فقیه در فراجا گفت: مسئله غدیر یکی از مسائل اساسی و مهم جهان اسلام، بلکه بشریت می باشد و بزرگترین علامت و جامعیت دین مبین اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: دشمنان اسلام در تمام ادوار تاریخ سعی کردند که جدایی دین از سیاست را تبلیغ کنند، اما بر اساس سخنان حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند حکومت دعا خواندن نیست، حکومت نماز خواندن نیست، روزه گرفتن نیست، بلکه حکومت یک دستگاه سیاسی است. آن کسی که می گوید دین از سیاست جدا است تکذیب خدا و پیامبر خدا را کرده است و ارزش غدیر برای این است که این مسئله تبیین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha