چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و مدیر و معاونین حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و همچنین مدیر و معاونین حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش: در این دیدار که همزمان با میلاد با سعادت امام کاظم (ع) انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین محمودی طی سخنانی از حضور با برکت آیت الله اعرافی در شهرستان ورامین و دیدار با طلاب و علما شهرستان، از تلاش ها و پیگیری های وی و توجه به حوزه های علمیه و طلاب تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران روحیه مردمی و پاسخگویی مدیر حوزه های علمیه به طلاب حتی در پیام های تلفنی و فضای مجازی را از ویژگی ممتاز آیت الله اعرافی برشمرد و عنوان کرد: خدمات و پیگیری های شایسته مدیر حوزه، مایه امید طلاب و حوزه های علمیه می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی محمودی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین نیز گزارشی از وضعیت حوزه علمیه امام صادق (ع) ارائه نمود و با تشکر از حمایت های آیت الله اعرافی، حضور وی را منشاء رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این حوزه علمیه دانست.

آیت الله اعرافی ضمن تقدیر از خدمات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ورامین و تلاش‌های حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین تقویت حوزه های علمیه شهرستان ها را از سیاست‌های مدیریت حوزه دانست.

مدیرحوزه های علمیه بر لزوم تهیه برنامه ۵ ساله حوزه ها اهتمام به تبلیغ و استفاده از ظرفیت‌ های مجموعه ها تاکید کرد و بر پایی سطوح عالی تا درس خارج را در شهرستان های بزرگ ضروری دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha