یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
شهید مدافع وطن

حوزه/ پیکر شهید مدافع وطن مهدی محمدی نسب با حضور مردم و مسئولان در شهر اقبالیه استان قزوین تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، پیکر شهید مدافع وطن مهدی محمدی نسب ظهر امروز پس از تشییع باشکوه، در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای شهر اقبالیه استان قزوین آرام گرفت.

حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، در مراسم تشییع شهید مهدی محمدی نسب گفت: شهدا و جانبازان و کسانی که در راه انقلاب، دفاع مقدس و کشور از هیچ چیز دریغ نکردند، مایه افتخار هستند.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف شهدا، احیای دین، ابقای سنت و رفتن به مسیر امامت و ولایت امامان معصوم (ع) بود و راه شهدا را نباید با یک عکس، پوستر، اسم و فاتحه بر مزارشان خلاصه کنیم، زیرا این کار بی‌انصافی در حق شهداست.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ما همه ارادت خود را به شهدا اعلام کرده ایم اما اگر امروز بخواهیم راه شهدا را برویم و آنها را از خود راضی کنیم باید منویات فرماندهی معظم کل قوا را دنبال کنیم و بدانیم که هرکجا که از ایشان پیروی کردیم موفق می شویم.

امام جمعه شهر اقبالیه عنوان کرد: اگر امروز آسایش و آرامشی در کشور عزیزمان ایران حاکم است به پاس رشادت ها و خون شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و وطن است.

حجت الاسلام فاطمیان تصریح کرد: شهدا افرادی توانمند، متفکر، متعهد، شجاع، دلباخته و شیفته اهل بیت(ع) بودند و خون این عزیزان سبب وحدت و حضور مردم در صحنه شده است.

گفتنی است، روز ۲۸ تیر مرزبانان غیور ایران اسلامی در حین پایش نوار مرزی با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از ۲ نقطه در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند درگیر شدند که ۲ نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی با نام‌های ستوان‌دوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی‌شاد» به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha