یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدکاظم موسویان شربیانی» پدر شهید «سیدمصطفی موسویان شربیانی» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدکاظم موسویان شربیانی» پدر شهید «سیدمصطفی موسویان شربیانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

خبر درگذشت مرحوم جناب حجت‌الاسلام حاج «سید کاظم موسویان شربیانی» پدر گران‌قدر شهید والامقام «سید مصطفی موسویان شربیانی» موجب تأثر و تألم فراوان شد.

این شیرمردان اسطوره‌های صبر و ‌مقاومت هستند که فرزندانی غیرتمند و شجاع پرورش دادند و در راه دین و میهن آنان را به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند و در فراق‌شان چون کوه ایستادند.

ایران اسلامی امروز عزت، سربلندی و دوام خود را مدیون این عزیزان است و تاریخ این ملت ایثار و از جان ‌گذشتگی‌شان را فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضایعه فراق این انسان پاک‌نهاد را به مردم غیور استان، خانواده‌های معظم ایثارگران و به‌ویژه اهالی محترم شهرستان «سراب» و شهر «شربیان» و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای بازماندگان صبر و برای روح بلند آن پدر فداکار رحمت واسعه‌ الهی آرزومندم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha