دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی بقیه الله الاعظم (عج) کاشان

حوزه / سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مردم و هیئات مذهبی برای کمک به تکمیل ساختمان بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی بقیةالله الاعظم(عج) دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، کورش ساکی در نشستی با رئیس هیئت حسینی نخل کاشان، ضمن تقدیر از مشارکت خیرین و هیئات مذهبی در ارتقاء سلامت جامعه به ویژه در ایام همه گیری کرونا، گفت: بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی بقیةالله الاعظم(عج) کاشان یکی از پروژه های عظیم دانشگاه و بزرگترین بیمارستان جدیدالاحداث در منطقه می باشد که تاکنون ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نیازمند مشارکت، همدلــی و همراهــی همگانی مردم و خیرین است.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان پس از مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی بزرگترین مرکز درمانی منطقه است، افزود: مساحت پروژه بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج) ۴۰ هزار متر مربع می باشد که ان شاءالله نیازهای آموزشی و درمانی منطقه و شهرهای مجاور را هم برطرف خواهد کرد.

ساکی با بیان اینکه بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج) با واقع شدن در ضلع جنوبی منطقه کاشان بلوار امام رضا (ع) و مجاورت با آزادراه شمال جنوب کشور، تصریح کرد: به لحاظ پدافند غیر عامل باید در ضلع مقابل بیمارستان شهید دکتر بهشتی، بیمارستان جایگزینی را داشته باشیم که هر زمان حادثه ناخوشایندی رخ دهد بتوانند این دو بیمارستان در کنار یکدیگر به مردم خدمت کنند و رفع کننده نیازهای سلامت منطقه و زمینه ساز ارتقای خدمات درمانی برای رفاه حال مردم و مراجعین باشند.

وی اعلام کرد: مردم خیر می توانند کمک های خود را از طریق مبادی ذیل به حساب دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای مشارکت در ساخت بیمارستان بقیةالله الاعظم(عج) واریز کنند.

شماره حساب:۶۱۱۹۵۷۵۳ نزد بانک رفاه شعبه مرکزی کاشان

شماره شبا: IR۰۲۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۶۱۱۹۵۷۵۳

شماره کارت:۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۷۱۰۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha