پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1038963
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
قف

حوزه / در حاشیه مراسم سرور و سالار شهیدان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان به مناسبت روز خبرنگار از اصحاب رسانه و خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ در حاشیه مراسم سرور و سالار شهیدان در خانه تاریخی آل‌یاسین کاشان به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئول مدارس علمیه آیت الله اعتمادی کاشان، شهردار و جمعی از مسئولان، از اصحاب رسانه و خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد.

مجید زجاجی کاشانی، استاد دانشگاه در این مراسم ضمن تسلیت شهادت حضرت امام سجاد(ع)، زیارت عاشورا را کلام امام و احادیث قدسی دانست و گفت: متاسفانه در بعضی جاها استفاده ابزاری از زیارت عاشورا می شود.

نویسنده، محقق و پژوهشگر کاشانی با بیان اینکه مداومت در قرائت زیارت عاشورا برکت می آورد، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات در زندگی انسان یکی از برکت های زیارت عاشورا می باشد.

وی، به تاریخچه خانه آل یاسین کاشان اشاره کرد و گفت: این خانه تاریخی به سید اعظم که جد بسیاری از سادات کاشان می باشد، تعلق دارد که پیکر پاکش در قبرستان قدمگاه این شهر که به عنوان اولین قدمگاه حضرت علی (ع) قبل از صفویه در سال ۷۱۱ در ایران به ثبت رسیده، مدفون می باشد.

زجاجی در ادامه با گرامی داشت سالروز شهید محمود صارمی و روز خبرنگار اظهار کرد: حضرت زینب کبری(س) بزرگترین قهرمان رسانه بین المللی در جهان بشریت می باشد.

محقق و مؤلف و استاد حوزه و دانشگاه شهرستان کاشان، به قدرت رسانه در نظام بین الملل اشاره کرد و گفت: رسانه ای خوب است که قاره پیما باشد و برای همیشه بماند .

انتهای پیام

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد + عکس

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد + عکس

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد + عکس

خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان تجلیل شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سلام IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
    0 0
    بنویسید که همه خبرنگاران کاشان بودند