سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
منصورآبادی

حوزه/ مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فارس از اعزام ۳۰۰ مبلغ استان فارس به اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام مجتبی منصورآبادی در نشست کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی که در سالن همایش های شورای شهر شیراز برگزار شد، با اشاره به فعالیت های مبلغین در اربعین حسینی اظهار کرد: حدود ۳۰۰ مبلغ را به اربعین اعزام خواهیم کرد، همچنین فعالیت فرهنگی در مسجد سهله و کوفه بر عهده مبلغین است، در ورودی مرز ها نیز مبلغ خواهیم داشت.

وی در ادامه به اعزام کاروان رسانه ای اشاره کرد و افزود: ۳۵ خبرنگار و عکاس در قالب یک کاروان به اربعین حسینی اعزام خواهیم کرد.

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فارس با اشاره به ارائه گزارشی از فعالیت های این دفتر، اظهار کرد: کمیته اربعین دارای سه کارگروه بانوان، قرآن، نماز و تبلیغ و کارگروه معنوی اربعین است.

وی در ادامه اضافه کرد: برنامه هایی که از سوی مجموعه دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فارس برگزار شده است با محوریت حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) بوده که یکی از آنها نیز برگزاری همایش متمرکز حج و بانوان بود.

مدیر نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت فارس در خصوص فعالیت های اربعین، عنوان کرد: یک کارگروه فرهنگی با حضور نخبگان حوزوی و دانشگاهی در این راستا تشکیل شده است.

وی برگزاری همایش تبلیغ، قرآن و نماز را یکی دیگر از فعالیت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی به مواکبی که بنا است مبلغانی را به اربعین اعزام کنند ابلاغ شده است.

حجت الاسلام منصورآبادی با بیان اینکه ۶۸ موکب برای استقرار و اعزام به عراق ثبت نام کرده اند، افزود: این تعداد به ۱۰۰ موکب هم خواهد رسید، از این رو با توجه به اینکه هر موکب بنا است یک مبلغ را به اربعین اعزام کند ائمه جمعه نیز حمایت کامل از این موضوع را داشته باشند.

وی در پایان گفت: حدود ۲۶۰ نفر برای اعزام به اربعین در شهرستان های لار و لامرد ثبت نام کرده اند که به صورت گروه های ۲۰ الی ۳۰ نفره با اتوبوس اعزام خواهند شد که در هر اتوبوس یک مبلغ نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha