جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نذورات موکب آستان مقدس

حوزه/ افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه سلام الله علیها در عمود ۱۰۸۰ هستند می‌توانند وجوه خود را از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در مسیر پیاده روی نجف به کربلا مانند سال‌های گذشته در عمود ۱۰۸۰ برپا می شود و با ارائه خدمات متنوع به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد داشت.

موکب آستان مقدس بانوی کرامت امسال نیز مانند سال‌های گذشته خدماتی از قبیل اسکان خواهران و برادران، توزیع غذای گرم و میان وعده، خدمات درمانی، خدمات فرهنگی و سایر خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهد کرد.

گفتنی است موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همه ساله از محل مشارکت های مردمی و خیران به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی داشته و امسال نیز هزینه موکب از همین محل تأمین می شود.

افرادی که علاقه‌مند به مشارکت در ثواب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در موکب حضرت معصومه سلام الله علیها هستند می‌توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، شماره گیری کد #۲۵۱*۷۴۱* با تلفن همراه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir به این موکب اختصاص دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه گمنام IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    1 0
    باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعزاداری ها ازمسوولین محترم آستانه حضرت معصومه سلام الله علیها سوالی داشتم . آیاباتوجه به حضوربسیاربالای موکب های مردمی عراقی وایرانی درعراق بهترنیست موکب آن آستان نورانی هزینه های بسیارزیادموکب خودراصرف پذیرایی اززایرین اربعین که ازشرق ایران به سمت عراق می روند وهم دررفت وهم دربرگشت میهمان شهرقم هستند نماید؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    0 0
    بله واقعا در گذرگاه‌های مرزی و مناطقی که فاقد امکانات برای زائران هست بهتره هزینه کنه. ایران و عراق چه فرقی میکند هرجا که نیاز هست ورود کنه