سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 1039956
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶
امور نخبگان

حوزه/ طلاب مستعد برتری که در «طرح شهید وزوایی» بنیاد ملّی نخبگان نسبت به ثبت فعالیت‌های چهار ساله خود اقدام کرده اند، بنیاد ملّی نخبگان افرادی را که در هر یک از مراکز حوزوی دارای بالاترین امتیاز بوده‌اند را تعیین نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب مستعد برتری که در «طرح شهید وزوایی» بنیاد ملی نخبگان (پشتیبانی از فعالیت‌های مستعدین برتر حوزوی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ ـ ۱۴۰۰) شرکت کرده و نسبت به ثبت فعالیت‌های چهار ساله خود اقدام کرده اند، بنیاد ملی نخبگان افرادی را که در هر یک از مراکز حوزوی دارای بالاترین امتیاز بوده‌اند ، تعیین نموده است.

بر اساس این گزارش: به مشمولین این طرح، پیامکی حاوی "لینک سامانه" به همراه "نام کاربری" و "رمز عبور" ارسال شده است.
این طلاب حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۴ فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://monh.ir نسبت به ثبت و بارگذاری فعالیت‌های انجام شده از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱ تا ۱۴۰۱/۶/۳۱ اقدام نمایند.
تذکرات:
۱. از طلاب مستعد برتر انتظار دارد شیوه‌نامه و راهنمای ثبت فعالیت‌ها را با دقت مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت اقدام کنند.
۲. با توجه به طولانی شدن اجرای مراحل قبل، و تأخیر از زمانبندی صورت گرفته و عدم تمدید مهلت مذکور، تاکید می‌شود در فرصت اعلام شده، اقدام به ثبت فعالیت و بارگذاری مستندات نموده و آن را به روزها و ساعات پایانی مهلت مقرر، موکول ننمایند.
۳. مطابق مراحل گذشته، وبینارهایی جهت راهنمایی و توجیه عزیزان برگزار خواهد شد.
۴. با توجه به ایام تبلیغی دهه اول محرم و تعطیلی برخی مراکز حوزوی تا پایان ۴ شهریور به طلاب گرامی برای ثبت فعالیت فرصت داده شده است.
۵. طلاب می‌توانند سؤالات خود را به این آدرس در ایتا ارسال نمایند:

@Hadi۱۲۰۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha