پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
نشست جامعه وعاظ دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ امام جمعه‌ اهواز عنوان کرد: میزان اثرگذاری ما در جامعه به میزان اخلاص در عمل ما است. تا زمانی که انسان از درون دارای حکمت نباشد نمی تواند حکمت را به بیرون منتقل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در نشست جامعه وعاظ دفتر اظهار داشت: موسی کلیم(ع) وقتی که طاغوت درون زمان خود را دفن کرد اذن تکلم با خداوند متعال داده شد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که انسان طاغوت درون خود را نزداید قطعا به مقام بندگی راه پیدا نمی‌کند، افزود: امام راحل سالیان متمادی تمرین کردن ابتدا شاه درون را بیرون کنند و بعدا توانستند شاه را از کشور بیرون کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد ادامه داد: در حوزه های علمیه از گذشته یکی از کرسی ها، درس اخلاق بوده منتهی زمانی اثرگذار بوده که به کرسی های درون توجه کردیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: اینکه انسان تلاش کند از درون استاد اخلاقی داشته باشد و از درون پند و اندرز منتقل کند.

امام جمعه‌ اهواز عنوان کرد: میزان اثرگذاری ما در جامعه به میزان اخلاص در عمل ما است. تا زمانی که انسان از درون دارای حکمت نباشد نمی تواند حکمت را به بیرون منتقل کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به آیه قرآنی "یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَکُونُوا مَعَ الصَّادِقِینَ"، افزود: با همراهی صادقین محمد و آل محمد(ص) انسان می تواند به مقام عبودیت راه پیدا کند.

وی با بیان این‌که تنها مسیر بهره‌مندی از نور الهی، ولایت و امامت است، اظهار داشت: لازمه این کار اخلاص است. هر مقدار بیشتر باشد اثرگذاری آن در جامعه بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha