دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
داعیه

حوزه / مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان از انتشار بیست و یکمین شماره مجله تبلیغی فرهنگی "داعیه" خبر داد.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی، مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به انتشار بیست و یکمین شماره مجله تبلیغی فرهنگی "داعیه"، اظهار داشت: مجله داعیه در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال با تلاش اساتید و طلاب مدرسه آیت الله دامغانی سفیران هدایت همدان، برای استفاده طلاب چاپ و منتشر می‌شود.

وی با اشاره به مطالب شماره جدید این نشریه، خاطر نشان کرد: در این شماره با توجه به ایام اربعین حسینی در قالب مصاحبه با شخصیت‌های حوزوی استان و مقالات مرتبط، به تشریح جایگاه و اهمیت زیارت اربعین و قیام امام حسین(ع) پرداخته شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان با بیان اینکه این مجله جز مجلات برتر حوزه‌های علمی کشور انتخاب و مورد تقدیر نیز قرار گرفته است، گفت: عمده مطالب مجله داعیه توسط اساتید و طلاب مدرسه آیت الله دامغانی (ره) سفیران هدایت و همچنین طلاب برخی از مدارس علمیه زنگنه، آخوند (ره) و حوزه علمیه خواهران ارسال و به چاپ می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه این مجله برای استفاده طلاب طراحی شده و طلاب دیگر مدارس نیز می‌توانند مطالب خود را برای چاپ ارسال کنند، گفت: امیدواریم مبلغین از محتوای این مجله استفاده کنند و با انعکاس نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود، مجموعه مجله داعیه را برای انتشار مطالب پر بار تر در شماره‌های بعدی یاری کنند.

برای مطالعه و دریافت بیست و یکمین شماره مجله داعیه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha