جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسم عبدالهی

حوزه/ حجت الاسلام عبداللهی گفت: حضور مردم در اربعین بیعت دوباره با امام حسین(ع)، ائمه اطهار، شهدا و گوش به فرمان بودن و از نشانه های ایمان شیعیان و مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام قاسم عبدالهی، در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه، در مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: ملت ایران اسلامی در مدت ۴۳ سال گذشته با اتحاد، همدلی و حضور در صحنه‌های مختلف زیر سایه ولایت تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و آنان را ناکام گذاشته‌ است.

وی ادامه داد: اتحاد و حضور مردم در صحنه‌های مختلف موجب شده تمامی موانع برطرف شود و عدم حضور مردم در هر انقلاب نابودی آن انقلاب را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه موقت اراک با تقدیر از حضور میلیونی مردم ایران و عراق در راهپیمایی اربعین گفت: مردم به رغم تمامی مشکلات و گرمای شدید کشور عراق، به صورت میلیونی عازم زیارت مرقد امام حسین(ع) شدند که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام عبداللهی افزود: حضور پرشکوه زنان و بانوان باحجاب کامل در هوای گرم عراق جای تشکر و تقدیر دارد و حضور زنان و مردان و خانواده ها در این پیاده روی تحکیم خانواده را به همراه دارد.

وی با یادآوری حضور ۲۰ میلیون زائر در اربعین امسال در کربلا و تشکر از مردم و دولت عراق برای پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: حماسه اربعین امسال با وجود تمامی تبلیغات منفی دشمنان اسلام و قرآن اتفاق افتاد و این مهم مقدراتی است که خداوند مقرر کرده و باید اتفاق می افتاد.

امام جمعه موقت اراک خاطرنشان کرد: دشمنان با ایجاد جنگ روانی در پیاده روی اربعین به دنبال این بودند که این حرکت عظیم را تحت شعاع قرار دهند که به خواست خداوند تمامی توطئه های آنان نقش برآب شد.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: حضور مردم در اربعین بیعت دوباره با امام حسین(ع)، ائمه اطهار، شهدا و گوش به فرمان بودن و از نشانه های ایمان شیعیان و مسلمانان است.

وی با تأکید بر تقویت بنیه دفاعی و موشکی برای دفاع از کشور و دنیای اسلام خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم(ص)، ائمه اطهار (ع) و توسل به آنان نظام هستی را نگاه داشته‌ است.

امام جمعه موقت اراک یادآور شد: اربعین اختصاص به شیعیان ندارد و مربوط به آزادی خواهان جهان است و این حرکت لرزه بر پیکر اسرائیل و دشمنان اسلام و قرآن انداخته است.

حجت الاسلام عبداللهی هدف امام راحل(ره) را تربیت حسینی مردم ایران دانست و افزود: سعی رهبر انقلاب اسلامی و مومنان بر این است که مردم کشور تربیت حسینی داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha