یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مبلغ

حوزه/ امام جمعه نورآباد استان لرستان گفت: مبلغان با شناسایی نیازهای مناطق در راستای اشاعه و تعمیق فرهنگ دینی و انقلابی گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری از خرم آباد،حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد امروز در جلسه مبلغان شهرستان دلفان با اشاره به اینکه روحانیون وظایف خطیری در جامعه بر عهده دارند، گفت: مبلغان باید با تمام توان در راستای اشاعه معارف دینی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مبلغان پرچمداران صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی در جامعه هستند، اظهار کرد: مبلغان همواره در راستای بصیرت افزایی جامعه و مقابله با توطئه های دشمنان رسالت خود را انجام دهند.

امام جمعه نورآباد با بیان اینکه وظیفه اصلی و غایی مبلغان دینی بعد از خودسازی و تزکیه نفس تبلیغ و تعمیق معارف و حقایق اسلامی در بین مردم است، خاطر نشان کرد: مبلغان با همت جهادی در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

حجت الاسلام خانی در پایان با اشاره به اینکه مبلغان با توجه به نیاز جامعه هدف تبلیغ خود را متناسب با محورهای مورد نیاز تنظیم نمایند، گفت: مبلغان با شناسایی نیازهای مناطق در راستای اشاعه و تعمیق فرهنگ دینی و انقلابی گام بردارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha