جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح در شهرستان ارومیه

حوزه/ امیرحاجیلو گفت: دشمنان تاب دیدن اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران را ندارند و به همین دلیل همیشه دست به توطئه زده اند که با هوشیاری مردم شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌غربی، امیر علی حاجیلو امروز در آیین رژه نیروهای مسلح و یگان‌های منتخب در خیابان ورزش ارومیه با تاکید بر اینکه اقتدار حال حاضر ایران اسلامی، اقتداری بازدارنده و پایدار است، گفت: البته دشمنان هیچگاه تاب دیدن این همه اقتدار و افتخار را نداشته و همواره دست به توطئه زده‌اند که خوشبختانه همه آنها ناکام مانده است.

وی افزود: همه توطئه‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری خداوند متعال و با هوشیاری ملت ایران همواره شکست خورده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران اسلامی به شمار می رود، اظهار کرد: چشمه اقتدار ملت ایران، از دفاع مقدس جوشیده و اکنون تبدیل به یک دریای خروشان شده است.

وی با اشاره به پشتیبانی همیشگی ملت بزرگ ایران از نیروهای مسلح ادامه داد: این امر همواره موجب قوت قلب و اقتدار بوده است.

لازم به ذکر است که در آیین سان و رژه امسال تعداد زیادی از تجهیزات و جنگ افزارهای نظامی پیشرفته نیز به نمایش درآمد و همچنین نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس از امروز پنجشنبه در پارک ائللرباغی ارومیه برپا می‌شود.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha