جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه آذرشهر گفت: دفاع مقدس سرمایه بزرگ ما و یک مقطع مهم در تاریخ این کشور و گنجینه‌ای برای این نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه آذرشهر امروز در دیدار با جمع مسئولین و رزمندگان این شهر، ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدا، اظهار داشت: دفاع مقدس سرمایه بزرگ ما و یک مقطع مهم در تاریخ این کشور و گنجینه‌ای برای این نظام و انقلاب است.

وی افزود: در ابعاد مختلف می‌توانیم به دفاع مقدس نگاه کنیم و فضائل گمشده دفاع مقدس را پیدا کنیم، آنوقت مشاهده خواهیم کرد که هر چه داریم محصول خون پاک شهداست.

امام جمعه آذرشهر خاطر نشان کرد: بعد از دوران طاغوت، انقلاب حیثیت ما را برگرداند و در دفاع مقدس این هویت، حیثیت و باورهای ما، احیا شد.

شریفی فرمانده سپاه آذرشهر نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه هرچه داریم از جانفشانی شهداست، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌هایی است که در راه این نظام ریخته شد و انقلاب و نظام را بیمه کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه متنوع فرهنگی در طول هفته دفاع مقدس توسط سپاه آذرشهر اجرا خواهد شد، گفت: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، رژه موتوری، گلباران مزار مطهر شهدا، همایش بزرگ رزمندگان اسلام، نشست‌های روشنگری، نمایشگاه‌های عکس و کتاب، مسابقات فرهنگی، هنری و برگزاری یادواره شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha