سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه/ فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اغتشاشات اخیر در کردستان، یادآور شد: صف مردم کردستان از اغتشاشگران جدا بود و این نشان داد که مردم این خطه همچنان به آرمان نظام و انقلاب وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در جشنواره دف نوازان سنندج اظهار داشت: جا دارد که در این مراسم از رشادت های رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای پیشمرگان مسلمان کُرد که در راه حفاظت از این انقلاب تلاش و ایثارهای فراوانی کردند، تقدیر کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برای توسعه و اعتلای جامعه نیازمند بستر امنیت هستیم و در سایه این مهم می توان شاهد توسعه اقتصادی، علمی و... در کشور به ویژه در استان کردستان باشیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کردستان، یادآور شد: صف مردم کردستان از اغتشاشگران جدا بود و این نشان داد که مردم این خطه همچنان به آرمان نظام و انقلاب وفادار هستند.

سردار حسینی گفت: از سوی دیگر راهپیمایی مردم کردستان در دوشنبه هفته جاری نشان دهنده بصیرت و بینش دینی و سیاسی آنان در مقابل دشمنان و بدخواهان بود و این حرکت به نوعی زمینه یاس و ناامیدی براندازان را فراهم آورد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با تقدیر از همراهی مردم اهل سنت این استان در ایام اربعین حسینی و پذیرایی از زوار حسینی، بیان داشت: مردم اهل سنت در ایام اربعین حسینی با پذیرایی از زائرین کربلا در عمل نشان دادند که محب اهل بیت علیهم السلام بوده و هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha