پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سرپرست جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ آیین تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید ستاد فهمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، در مراسمی با حضور حجت الاسلام روح الله رهبری قائم مقام رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، مدیر جدید کانون های فرهنگی،هنری استان معرفی شد.

در این آیین از زحمات علیرضا دولت آبادی مدیر سابق ستاد کانون های مساجد استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و با حکم حجت الاسلام کمال الدین خداداده، کریم لایقی اصل به عنوان سرپرست کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

اظهارات حجت الاسلام روح الله رهبری قائم مقام و مشاور رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور

 علیرضا دولت آبادی مدیر پیشین ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد هم برای کریم لایقی اصل آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست جدید ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تشریح ویژگی های استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به اینکه برنامه های متعدد و تحول آفرینی طراحی کرده‌ام و در این زمینه با بزرگان استان مشورت هایی صورت گرفته، امیدوارم که بتوانیم در این راستا تحول آفرین باشیم.

 قائم مقام  رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بعد از پایان تودیع و معارفه مدیران ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد  از چند کانون شهر یاسوج بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha