شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام پوریوسفی

حجت الاسلام پوریوسفی گفت: باید با کسانی که امینت کشور را به هم می‌زنند برخورد جدی صورت بگیرد و مطالبه جبهه انقلاب از مسئولین ذی‌ربط برخورد جدّی با این یاغیان است.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در رشت با اشاره به حوادث اخیر و جولان فتنه‌گران و آشوبگران اظهار داشت: باید با کسانی که امینت کشور را به هم می‌زنند برخورد جدی صورت بگیرد و مطالبه جبهه انقلاب از مسئولین ذی‌ربط برخورد جدی با این یاغیان است. 

وی افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی، اقدامات خود را بر روی دور کردن نسل جوان و نوجوان از اهداف و آرمان‌های انقلاب متمرکز کردند و معاندان از تربیت نسل جوان کارآمد، توانمند، آگاه، مومن و پایبند به ارزش‌های انقلاب و اسلام در هراس هستند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تلاش‌ امپراتوری رسانه‌های معاند برای تحریک افکار عمومی و ارائه روایت‌های دروغ از حوادث اخیر کشور تصریح کرد: تبیین ابعاد مختلف فتنه اخیر و همچنین انتقال روایت صحیح و دقیق از وضعیت و شرایط کشور به جامعه مهم‌ترین اقدامی است که فعالان فرهنگی می‌بایست انجام دهند.

 پوریوسفی تصریح کرد: ملت ایران و به ویژه نسل جوان و نوجوان در سال‌های اخیر به عینه شاهد بودند که جبهه انقلاب در بسیاری از برهه های حساس و مهم زمانی مانند ایام شیوع کرونا، وقوع سیل و زلزله و موارد مشابه از تمام امکانات و توان خود برای خدمت رسانی به عموم مردم استفاده کرد و حتی جان خود را در مسیر خدمت به مردم کف دست گرفت و امروز باید مراقب باشیم تا جنگ روانی دشمن باعث نشود تا خدمات جریان انقلاب فراموش شود.

وی ضمن تقدیر از حضور عموم مردم در تجمعات ضد اغتشاشات افزود: توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی و به خطر انداختن امنیت و سلامت جامعه ارتباطاتی با مطالبات و اعتراضات مردمی ندارد و نتیجه اقدامات نفوذی‌ها، تجزیه‌طلبان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است که مردم صف خود را با هوشیاری از آنان جدا کردند.

حجت الاسلام پوریوسفی با تاکید بر لزوم فعال شدن هسته‌های مردمی و حلقه‌های میانی در راستای تبیین پشت پرده‌های فتنه اخیر و نقش دشمنان در گسترش آن برای عموم اقشار جامعه ابراز داشت: نسل جوان و نوجوان می‌بایست مخاطب اصلی تبیین باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha