دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: نیروهای انقلابی و مسئولیت پذیر انتظامی حافظ امنیت کشور و نوامیس مردم هستند و اجازه دست درازی دشمنان به ایران اسلامی را نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد، امروز در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان بروجرد که در دفتر امام جمعه برگزار شد، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات این نیروهای خدوم در برقراری نظام و امنیت جامعه قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای خدوم انتظامی سربازان مومن، ولایی و انقلابی ایران اسلامی هستند، افزود: نیروهای زحمت کش پلیس با تلاش شبانه روزی خود در برقراری نظم،امنیت و آرامش جامعه نقش بسزایی دارند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه نیروهای جان برکف انتظامی در اغتشاشات اخیر آشوبگران و معاندان نظام، رسالت خود را به خوبی انجام دادند، خاطر نشان کرد: نیروهای انقلابی و مسئولیت پذیر انتظامی حافظ امنیت کشور و نوامیس مردم هستند و اجازه دست درازی دشمنان به ایران اسلامی را نخواهند داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم قدردان خدمات نیروهای انتظامی و نظامی هستند، گفت: مردم بابصیرت ایران اسلامی و سربازان این نظام تا پای جان حافظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha