سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اغتشاشات اخیر

حوزه/ حجت‌الاسلام نصرتی یکی از ترفندهای سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی را بزرگ‌نمایی، کُشته‌سازی و قهرمان‌سازی دانست و گفت: با برنامه ریزی‌های تعیین شده، اغتشاشگرانِ سازمان‌یافته و آموزش‌دیده با آتش زدن سطل آشغال‌ها و آمبولانس‌ها، درگیری با پلیس، لطمه به اموال عمومی، توهین به پرچم مقدس کشورمان و عملیات روسری تکانی در شهرهای مختلف به صحنه آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست بصیرتی با موضوع "اغتشاشات اخیر و اتحاد امت اسلامی" در مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصرتی با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناکامی دشمنان از حماسه بزرگ اربعین بیان کرد: فوت خانم مهسا امینی هرچند اتفاق ناگواری بوده است اما این اتفاق ارتباطی با نیروی انتظامی ندارد و همچنین آشوب‌ها و اقدامات وحشیانه آشوبگران به هیچ عنوان در واکنش به آن صورت نگرفته است.

وی یکی از ترفندهای سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی را بزرگ‌نمایی، کُشته‌سازی و قهرمان‌سازی دانست و اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های تعیین شده، اغتشاش‌گرانِ سازمان‌یافته و آموزش‌دیده با آتش زدن سطل آشغال‌ها و آمبولانس‌ها، درگیری با پلیس، لطمه به اموال عمومی، توهین به پرچم مقدس کشورمان و نیز عملیات روسری تکانی در شهرهای مختلف به صحنه آمدند.

کارشناس دینی مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول افزود: کشورهای غربی و سران فتنه داخلی به بهانه فوت خانم مهسا امینی با توجه به پیشرفت‌ها و توسعه‌های اخیر کشور و عقده‌های دیرینه خود نسبت به نظام، در این اغتشاشات اصل نظام را نشانه گرفتند.

حجت‌الاسلام نصرتی با اشاره به اینکه این اغتشاشات به لطف خدا و اتحاد امت اسلامی رو به پایان است، افزود: در این اغتشاشات علاوه بر سران فتنه داخلی که از کشورهای غربی متنعم می‌شوند، یک عده جوانان ناپخته و فریب‌خورده دیده می‌شد که تحت تأثیر شبکه‌های بیگانه و فضای مجازی آمدند و سران اغتشاش از آنان استفاده ابزاری کردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی ادامه داد: امروز امنیت، عزت و وحدت موجود در جامعه مدیون خون شهیدان است.

عضو هیئت امنای مدرسه علمیه کوثر علی‌آباد کتول با بیان اینکه رمز ظهور منجی عالم اتحاد امت اسلامی است، تأکید کرد: امت اسلام باید با حفظ و تقویت وحدت و نیز پایبندی به اصول و ارزش‌های الهی در جهت اهداف بلند اسلام و تحقق تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha