سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر:مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی وانتظامی کاشان در فرماندهی فراجاکاشان

حوزه / امام جمعه کاشان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سایه قرآن و اهل بیت(ع) دانست و با بیان اینکه امروز ملت ایران یاری گر دین خدا است، گفت: اگر استقامت بورزیم قطعا آزادی بیت المقدس تحقق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعیدحسینی امروز در صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی کاشان اظهار داشت: ولی فقیه نایب امام زمان (عج) است و این مولفه مهمترین تفاوت بین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با طاغوت می باشد.

نماینده ولی فقیه درکاشان ادامه داد: محمد رضا شاه وقتی درقمار می باخت نامه به آستان قدس رضوی می داد تا باختش را در قمار از هدایای مردم به حرم علی بن موسی الرضا(ع) تامین کنند. این فرد ملعون دستور می داد در کتابخانه کاخ سعدآباد هر ده روز یک بار خانم مسئول کتابخانه را عوض کنند .

امام جمعه کاشان با بیان اینکه محمدرضا شاه از نظر سیاسی کاملا وابسته بود، افزود: فرمانده نیروی هوایی رژیم پهلوی جرأت نداشت لیستی که آمریکایی ها تهیه کرده بودند را امضا نکند و یا اگر فرمانده ای به سرباز آمریکایی احترام نمی کرد عزل می شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دست شاه در دست یهود بود، گفت: الان به لطف الهی حاکمیت در دست نایب امام زمان(عج) است که این بالاترین امتیاز نیروهای مسلح کشورمان می باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا با حکومت اسلامی در ایران مخالف است، یادآورشد: با تدبیر امامین انقلاب تمام تهدیدهای آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل طی سالیان گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران یکی پس از دیگری خنثی شده است .

امام جمعه کاشان، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سایه قرآن و اهل بیت(ع) دانست و با بیان اینکه امروز ملت ایران یاری گر دین خدا است، گفت: اگر استقامت بورزیم قطعا آزادی بیت المقدس تحقق پیدا می کند.

در پایان پس از فرمانده انتظامی و تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان پلیس، یکی از خبرنگاران به نمایندگی از اصحاب رسانه شهرستان کاشان با اهدای شاخه گل از فرمانده پلیس شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha