دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار آیت الله علماء با خانواده شهید اهل سنت در هفته وحدت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده ۲ تن از شهدای اهل سنت، گفت: اهل سنت با تقدیم شهدا برای تحقق آرمان‌های اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما به مناسبت هفته وحدت، امروز پیش از ظهر در دیدار با خانواده های شهدای سرافراز اهل سنت شهیدان شکرالله میرزایی و شیرخان پیر مرادی، گفت: ما هر چه راجع به شهدا بگوییم، همان مطلب مهم امام راحل در خصوص خانواده شهدا که فرمودند «اینها ولی نعمت ما هستند»، کافی است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: حضرت امام(ره) در خصوص خانواده شهدا، حق مطلب را ادا فرمودند و هر کس که مسلمان است و کاری از دستش بر می آید، باید در خدمت خانواده شهدا باشد.

وی با تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا افزود: شماها نه تنها به بر گردن ملت ایران اسلامی، بلکه دنیای اسلام حق دارید و حقیقتا اهل سنت با تقدیم شهدای زیادی برای تحقق آرمانهای اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: در برگزاری جشن های ماه ربیع الاول و هفته وحدت که در شهرستانهای جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب و جاهای مختلف برگزار شد، شرکت این عزیزان قابل تقدیر بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha