دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه داشتن سواد رسانه ای را لازمه «جهاد تبیین» دانست و گفت: با برنامه ریزی دقیق در کنار تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه، ماهیت جنگ نرم دشمنان و اهداف پلید آنان را در دنیای امروز تشریح کنیم.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آشنایی و تسلط بر سواد رسانه را ضروری دانست و اظهار داشت: با داشتن سواد رسانه ای بهتر می توان دست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را خواند و توطئه ها را خنثی نمود.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه داشتن سواد رسانه ای را لازمه «جهاد تبیین» دانست و گفت: با برنامه ریزی دقیق در کنار تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه، ماهیت جنگ نرم دشمنان و اهداف پلید آنان را در دنیای امروز تشریح کنیم.

حجت الاسلام محمدی فر تاکید کرد: با آموزش منظم طلاب در مسیر تحصیل علوم دینی و تهذیب نفس، آنان را در مقابل حوادث سهمگین و فتنه های آخرالزمانی بیمه کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به حوادث اخیر در کشور یادآور شد: دشمنان با در اختیار داشتن امپراطوری خبری و رسانه ای و بزرگ نمایی حوادث و نشر اکاذیب به دنبال ملتهب نمودن و سلب امنیت روانی از جامعه ایرانی بود.

وی ادامه داد: مسئولان امر حسب فرامین رهبری حکیم به فکر ساماندهی فضای مجازی و تقویت پیام رسان های داخلی هستند.

حجت الاسلام محمدی فر خاطرنشان کرد: کوتاهی مسئولین در سالهای قبل جهت سامان دادن به فضای مجازی رها شده خسارات جبران ناپذیر امروز را در پی داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha