دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم رمضانیان

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان گفت: همانطور که امام صادق (ع) نهضت تولید علم راه انداختند رهبر معظم انقلاب هم از ما خواسته که نهضت تولید علم را در جامعه احیاء کنیم. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، عفت رمضانیان، صبح امروز در نشست سیاسی - اخلاقی در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا المرضیه اصفهان، در مورد شخصیت بی نظیر و بی بدیل نبی اکرم محمد مصطفی (ص) گفت: نبی اکرم(ص) هم عصمت صغری داشتند و هم عصمت کبری، عصمت کبری مخصوص امامان معصوم(ع) و پیامبر(ص) است.

وی ادامه داد: امام صادق علیه السلام موسس شیعه اثنی عشری می باشند و ایشان ابعاد علمی و فرهنگی در دین را به صورت موثر و قابل توجهی رشد دادند.

رمضانیان با تعمیم بحث علمی امام صادق(ع) به زمان حال بیان کرد: همانطور که امام صادق (ع) نهضت تولید علم راه انداختند رهبر معظم انقلاب هم از ما خواسته که نهضت تولید علم را در جامعه احیاء کنیم.

مدیر موسسه آموزش عالی فاطمة الزهرا(س) اصفهان، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند رمز پیشرفت و عزت هر کشوری به پیشرفت و رشد علم مردمان آن کشور دارد. ما باید در همه ی عرصه های علمی پیشرفت کنیم تا دشمن نتواند به کشورمان نفوذ کند.

رمضانیان گفت: رهبر معظم انقلاب اگر در مورد رشد جمعیت توصیه می کنند به خاطر این است که رمز پیشرفت علمی و صنعتی هر کشوری وابسته به نسل جوان و نیروی انسانی جوان و نیرومند است. ما باید بحث جوانی جمعیت را جدی بگیریم و در این عرصه فعالیتهای فرهنگی مهمی را انجام بدهیم تا مردم با خطرات و آسیبهای پیر شدن نسل آشنا شوند و با آگاهی هر چه بیشتر دراین موضوع اقدام موثر نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha