دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلبه هندوستان

حوزه/ بانوی طلبه هندوستانی، رهبر معظم انقلاب را موجب اتحاد بین مسلمانان دانست و گفت:  ولایت فقیه و امام خامنه ای را رها نکنید و همه هدف خود را در معرفی، ترویج  و همراهی ایشان قرار دهید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، نبإزهرا، طلبه جامعه المصطفی العالمیه واحد اصفهان از کشور هندوستان در نشستی با طلاب و کارکنان مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان، جامعه المصطفی را به عنوان یکی از اسباب اتحاد بین اللملی شیعیان برشمرد و افزود: امت اسلامی به عنوان زمینه سازان ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد بود.

وی با توجه به تسلط به ۴زبان اردو، هندی، انگلیسی و فارسی، تبلیغ دین را مهمترین هدف خود برشمرد و گفت: در شهر ما مذاهب مختلف بودا، مسلمان، وهابی و ... هستند و در بین مسلمانان هم تنها ۱۲۰نفر شیعه هستند.

نبإزهرا در ادامه در مورد روش های تبلیغ در کشور هندوستان گفت: در کشور هند بیشتر روش تبلیغ از طریق سخنرانی و نوحه خوانی است، اما در کشور ایران با روش های دیگر مثل کتاب، جزوه یا بازی و تبلیغ در فضای مجازی آشنا شدم.

وی، امام خامنه ای را موجب اتحاد بین مسلمانان دانست و در توصیه پایانی به طلاب گفت: ولایت فقیه و امام خامنه ای را رها نکنید و همه هدف خود را در معرفی، ترویج و همراهی ایشان قرار دهید من به عنوان فردی غیرایرانی می بینم که امام خامنه ای چه تأثیری در اتحاد بین مردم دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha