جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کرمی

حوزه/ نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن همیشه به دنبال بهانه و پیدا کردن منفذی برای تخریب نظام و انقلاب است و این مسئولان هستند که باید متوجه باشند بهانه به دست دشمن ندهند و مردم به‌ویژه جوانان متوجه دسیسه‌های استکبار جهانی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، غلامحسین کرمی عصر امروز در نشستی با خبرنگاران استان بوشهر گفت: مطالبه گری و اعتراض به کم‌ وکاستی‌ها حق مردم و وظیفه مسئولان نیز پاسخگویی است چون مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش کلیدی در تداوم انقلاب دارند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم ایران با حضور با بصیرت و حماسی خود در صحنه توطئه های اخیر دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را ناکام کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران حتی کسانی که اعتراض داشتند با حضور در صحنه و اعلام بیعت با رهبر معظم انقلاب، آرمان‌های شهدا و انقلاب راه خود را از اغتشاش‌گران جدا و توطئه های بدخواهان را خنثی کردند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانات اخیر از بحث اعتراض و مطالبه گری خارج شد و تمام رسانه‌های معاند فارسی‌ زبان برای بزرگ‌نمایی و جریحه‌دار کردن احساسات ملت پای‌کار آمده بودند و در این بین برخی افراد و جوانان متوجه دسیسه دشمن نبودند.

وی ادامه داد: دشمن همیشه به دنبال بهانه و پیدا کردن منفذی برای تخریب نظام و انقلاب است و این مسئولان هستند که باید متوجه باشند بهانه به دست دشمن ندهند و مردم به‌ویژه جوانان متوجه دسیسه‌های استکبار جهانی باشند.

کرمی ادامه داد: اعتراض‌های اخیر فراتر از اعتراض و تبدیل به تخریب و آشوبگری شد؛ مسئله ای که در هیچ جای دنیا مورد تائید نیست و این نشان می‌دهد دشمن با این اقدام‌ها اصل نظام، دین و انقلاب را نشانه گرفته است.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان اخیر دشمن تمام نیروهای خود را فراخوان کرده بود که در صورت موفق شدن، نیروها را وارد ایران کنند اما با هوشیاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه آن‌ها سرکوب شدند.

وی اظهار کرد: امروز دشمن بحث تجزیه ایران عزیز را در سر می‌پروراند هرچند این توطئه تاکنون با حضور ملت با بصیرت خنثی شده اما باید مراقب باشیم چون دشمن هرلحظه به شکل‌های مختلف در پی تخریب و ایجاد اغتشاش در کشور است.

کرمی با بیان اینکه هیچ‌کسی موافق فیلترینگ نیست گفت: کل دنیا حتی در آمریکا که ادعای آزادی فردی و گروهی را مطرح می‌کند مدیریت فضای مجازی را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز به دلیل مدیریت فضای مجازی هیچ رسانه ای در دنیا جرأت نام بردن از رژیم کودک کش صهیونیستی و عربستان را ندارد، اما در رابطه با ایران اسلامی در مقابل یک حادثه ناگواری چنین فضایی علیه کشور ما ایجاد می‌شود.

کرمی اظهار کرد: امپراتوری و دیکتاتوری رسانه ای غرب فضای مجازی کشورمان را در قضایای اخیر مدیریت می‌کردند و باید این فضا همانند تمامی نقاط جهان در داخل کشور مدیریت می‌شد.

وی با بیان اینکه هیچ جای دنیا مانند جمهوری اسلامی آزادی بیان وجود ندارد تأکید کرد: به‌هیچ‌ وجه موافق بستن رسانه‌ها نیستیم، اما باید فضای مجازی متناسب با قوانین جمهوری اسلامی مدیریت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha