شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: قبلا هم رسانه‌های تبلیغاتی دشمن وجود داشتند اما شهدا با بصیرت و معرفت و شناخت، فریب این تبلیغات را نخوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در مراسم «ایستگاه طالب شهادت» که به مناسبت سالروز تولد شهید سید عبدالحسین موسوی کراماتی در شهر بردستان برگزار شد، گفت: مادران شهیدان با تربیت صحیح فرزندان خود آنها را تقدیم اسلام کردند.

امام جمعه دیّر با تاکید بر استفاده از برنامه‌های مختلف هنری برای بزرگداشت شهدا، افزود: اگر می‌خواهیم یاد و پیام شهدا در جامعه زنده بماند باید از روش‌های مختلف و متنوع استفاده کنیم.

امام‌جمعه دیر افزود: شهدا فقط از مرزهای جغرافیایی ما دفاع نکردند بلکه از فرهنگ شیعه و مرزهای عقیدتی شیعه و ارزش‌های ما دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: ارزش‌هایی که شهدا از آنها دفاع کردند امروز در معرض هجمه دشمن است؛ امروز عده‌ای تحت تأثیر تبلیغات دشمن به حجاب به عنوان یک ارزش اسلامی دهن کجی می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه در قبال شهدا وظیفه سنگینی داریم، بیان کرد: تجلیل از شهید تجلیل از ارزش‌های اسلامی است که شهید جانش را برای آنها از دست داد.

امام جمعه دیر تصریح کرد: اگر به یاد شهید هستیم باید از ارزش‌های او دفاع کرده و پاسداری کنیم؛ شهدا رفتند تا نظام اسلامی باقی بماند و امام (ره) تنها نماند.

وی با بیان اینکه در وصیت نامه شهدا به دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی و ولایت تأکید شده است، افزود: امروز دشمنان در یک جنگ ترکیبی و همه جانبه وحدت و ارزش‌های اسلامی و رهبر معظم انقلاب را هدف قرار داده‌اند و ما باید از اینها ارزش‌ها دفاع کنیم.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: در گذشته هم رسانه‌های تبلیغاتی دشمن وجود داشتند اما شهدا با بصیرت و معرفت و شناخت، فریب این تبلیغات را نخوردند و مقابل آن ایستادند و نسل جوان ما هم باید بصیرت خود را نشان دهند و سپس بصیرت افزایی کنند.

امام جمعه دیر با بیان اینکه پیام شهدا به ما و نسل‌های آینده نترسیدن از دشمن است، تاکید کرد: اگر اروپا و آمریکا و همه دشمنان برای مقابله با ایران اسلامی به خط شده‌اند و قطعنامه صادر و تحریم می‌کنند و مزدورانشان را به کار می‌گیرند و جنگ شناختی به راه می‌اندازند ما باید بایستیم و از قدرت و هیمنه دشمن نترسیم.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: پیام شهدا را دریابیم و از شخصیت شهدا درس ولایتمداری و بصیرت و شهادت و اخلاص و ساده زیستی بیاموزیم.

وی یادآور شد: در جریانات و اغتشاشات اخیر عده‌ای خود را باختند و پاهایشان سست شد و با موضع گیری خود با دشمنان انقلاب و اسلام اعلام همبستگی کردند اما پیام شهدا این است که ثابت قدم باشید که خدا با ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha