چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه معاونین، رابطین و مبلغین شهرستان کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: برخی که ادعای روشنفکری و عالم بودن را دارند، در همین حوادث اخیر کشور موجبات به وجود آمدن فتنه، تحریک عوام و خصوصا جوانان را مهیا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در جلسه معاونین، رابطین و مبلغین شهرستان کرمانشاه، گفت: تحرکات اخیر شیطان بزرگ، تجزیه طلبان، سلطنت طلبان و جریان نفاق، نشان از انفعال دشمنان مردم ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه با تمسک به کلام امام صادق(ع) که می فرماید: «لَیسَ العِلمُ بِالتَّعَلُّمِ ،إنَّما هُوَ نورٌ یَقَعُ فی قَلبِ مَن یُریدُ اللّه ُ تَبارَکَ وتَعالی أن یَهدِیَهُ...»، گفت: علم همان نوری است که خداوند در دل افرادی می تاباند که اراده نموده آنها هدایت شوند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه گفت: برخی که ادعای روشنفکری و عالم بودن را دارند، در همین حوادث اخیر کشور موجبات به وجودآمدن فتنه، تحریک عوام و خصوصا جوانان را مهیا کردند.

وی تصریح کرد: انتظاری از سلبریتی ها نداریم، لکن دست و پا زدن برخی برای به دست آوردن جایگاه و فتنه گری برخی خواص مردود جای سؤال دارد.

حجت الاسلام ایرانی در پایان با توجه به فتنه اخیر که جنگ روایت هاست، گفت: داشته های نظام اسلامی بیشتر از آن است که ما می دانیم، گرچه در دولت قبل قدر آن را ندانستند و چشم به دنیای غرب داشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha