جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1050227
۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
هاجری

حوزه/ عفت، حیا و نجابت جزئی جدایی ناپذیر از هویت فرهنگی و تاریخی زنان فهیم و قهرمان پرور ایران زمین است و بیدی نیست که با زور و اسلحه رضاخوانی و یا تبلیغات رسانه‌های سعودی و انگلیسی و داد و فریاد وطن فروشان و هم جنسگرایان خارج نشین بلرزد و بر زمین افتد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول هاجری، دبیر انجمن های علمی حوزه های علمیه در یادداشتی اینگونه نوشت:

دیروز از صبح تهران بودم تا ساعت ۷ شب.
چند جلسه در چند نقطه مختلف شهر؛ در طول مسیر غرب به شرق و مرکز به جنوب شمار «اندک» زنان مکشوفه توجه من را جلب کرد.
با توجه به وقایع اخیر و تبلیغات و پوشش وسیع و کم نظیر و خوشحالی و پایکوبی رسانه های بیگانه احتمال می‌دادم شمار این گروه، خیلی بیشتر شده باشد اما نه تنها این عدد، بسیار ناچیز بود بلکه جالب تر آن که سایر مردم و از جمله بانوان با حجاب معمولی و متوسط نیز با یک نگاه متفاوت به آنها نگاه می‌کردند!!


عفت، حیا و نجابت جزئی جدایی ناپذیر از هویت فرهنگی و تاریخی زنان فهیم و قهرمان پرور ایران زمین است و بیدی نیست که با زور و اسلحه رضاخوانی و یا تبلیغات رسانه‌های سعودی و انگلیسی و داد و فریاد وطن فروشان و هم جنسگرایان خارج نشین بلرزد و بر زمین افتد.


دشمنان اسلام و ایران از وقایع اخیر درس گرفته و عبرت آموزند و ببینند و بفهمند که «حجاب» با همه اشکال و گونه‌هایش «نماد» و نشان«زن نجیب ایرانی»و «هنجار»جامعه کنونی ما است.
برخورد خیلی عادی زنان و مردان ایران زمین به درخواست ها و خواهش های مکرر و عاجزانه برای کشف حجاب نشان داد:
بیگانه و دشمن دین و کشور خود را کاملاً می‌شناسند و گنجینه ارزشمند دین و ایمان و وطن و فرهنگ و ارزشهای مقدس خود را با هیچ بهای دیگری معاوضه نمی‌کند چه رسد به دشمنان وحشی و ریاکار و دریوزگان مبتذل، بی‌حیا و عریان آنها!

البته این روزها همه مردم بویژه نیروهای امنیت کشور باید خیلی مراقب باشند زیرا پیشینه دشمنان وحشی ما در پنج دهه گذشته انقلاب اسلامی نشان داده است که هرگاه از ملت ایران شکست خورده و از همراهی آنان ناکام مانده‌اند، از مردم انتقام گرفته و دست به جنایات فجیع زده اند مانند قتل عام فجیع مردم توسط منافقان و یا حمله های موشکی صدام به شهرها پس از شکست در عملیات جبهه و یا حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری!!

اگرچه نشانه های شکست و خشم دشمن با تحرکات ایذائی این روزها مانند فحش های زشت و رکیک، حمله به زنان چادری و یا اسائه ادب به روحانیون، آغاز شده است ولی به این مقدار بسنده نکرده و اگر مراقبت نکنیم، تندتر و شدیدتر می‌شود.

ناگفته نگذاریم این رفتار آگاهانه و نجیبانه زنان ایران اما یک پیام هم برای مسئولان و متولیان فرهنگی و انقلابی کشور داشت:
ما همچنان با شعور و آگاهی و خوآگاهی به پای دین و شرف و انقلابی که برپا کرده و عهد و پیمانی که با شهدا بستیم، «استوار» ایستاده‌ایم، پس بیش از آن که نگران دین و ایمان و حجاب ما باشید، نگران انجام و اجرای عهد و پیمان و تعهداتی باشید که برای رضایت و رفاه عمومی و رفع فقر و بیعدالتی و فساد و اختلاس، با مردم شریف ایران بسته‌اید.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha