جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: عقیده، توصیه و تکلیف محوری از شاخصه های مهم سبک زندگی منتظران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در اولین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی با عنوان «سبک زندگی منتظران در دوران انتظار منجی» که در سالن جلسات دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، با اشاره به اینکه باید اساتید تلاش کنند تا دانشجویان با سبک زندگی مهدوی آشنا شوند، گفت: اشاعه سبک زندگی مهدوی در جامعه تضمین کننده سلامت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

وی با بیان این نکته که مهمترین کانون اثرگذاری در انتقال معلومات و جامعه پذیری، نهاد خانواده است، اظهار کرد: خانواده منتظر باید امامش را بشناسد و با شناخت صحیح از امام، این موضوع را درخانواده تبیین و تشریح کند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، عقیده محوری، توصیه‌محوری و تکلیف محوری را از اولین و مهمترین شاخص‌ های سبک زندگی منتظران عنوان و خاطر نشان کرد: منتظران، مواردی که خداوند متعال توصیه می‌کند را باید عمل کنند. منتظر واقعی همواره به دنبال انجام تکلیف خود براساس آموزه های دینی و قرآنی است.

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با اشاره به این که سبک زندگی مهدوی جدای از سبک زندگی اسلامی نیست و حتی به ما الگو می‌دهد، گفت: در سبک زندگی مهدوی باید دین‌محور باشیم و جامعه‌ی مهدوی کاملترین الگو برای انسان و بشریت است.

وی در پایان بر اشاعه سبک زندگی مهدوی در جامعه تأکید کرد و یادآور شد: برای تحقق این مهم در جامعه باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha