دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1051168
۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
حجت‌الاسلام محسن قلندری  رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج گفت: این اتفاقات و حوادث سخت‌تر از اتفاقات سال ۹۸ و سال ۸۸ نیست. عده‌ای سال ۸۸ به بهانه تقلب و عده ای هم به بهانه مسائل اقتصادی به خیابان ریختند اما در فتنه اخیر اسلام و دین را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام قلندری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج در تجمع اعضای هیئت رئیسه، هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه یاسوج که در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار شد با تسلیت شهادت مظلومانه نمازگزاران حرم شاهچراغ (ع) و محکومیت این جنایت، گفت: وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه بیانیه مشترکی دادند، توصیه می‌کنم حتما این بیانیه مطالعه شود؛ در این بیانیه آمده دشمن تمام قد ایستاده تا جلوی حرکت عظیم انقلاب را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه حجت بر همه ما تمام است، افزود: اگر در عرصه جهاد تبیین ورود نکنیم باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم؛ دانشجویان و اساتید انقلابی پای کار بیایند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یاسوج گفت: این اتفاقات و حوادث سخت‌تر از اتفاقات سال ۹۸ و سال ۸۸ نیست. عده‌ای سال ۸۸ به بهانه تقلب و عده هم به بهانه مسائل اقتصادی به خیابان ریختند اما در فتنه اخیر اسلام و دین را هدف قرار دادند.

وی ادامه داد: روزهای ابتدایی حجاب را بهانه قرار دادند و نیروی انتظامی مورد حمله و هجمه قرار گرفت عده‌ای هم همراهی کردند، اما وقتی دیدند حجاب بهانه است خود را کنار کشیدند، آن تعدادی هم که همچنان همراهی می‌کنند دشمن انقلاب هستند و تکلیفشان مشخص است.

قلندری با بیان اینکه مبادا فضای رسانه‌ای شما را فریب دهد، افزود: خیال نکنید با یکی دو کلیپ و عکسی که بیرون می‌آید فضای کشور ملتهب است، مثلا در کل استان ما یک شهر آن هم یک نقطه فضایی ایجاد شود و بزرگش کنند که اتفاق خاصی افتاده است.

وی در پایان پیام حضور اساتید دانشگاه در این مراسم را ضمن محکومیت جنایت تروریستی شیراز تجدید پیمان با نظام و رهبر و انقلاب اسلامی دانست.

در پایان این مراسم، بیانیه‌ای در محکومیت این حادثه قرائت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha