دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اهتمام

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اولین همایش مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی با تاکید بر سه رکن اصلی موفقیت در تبلیغ مشتمل بر جهادی، تخصصی و گروهی برگزار شد.

حجت الاسلام حامد اهتمام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: رویکرد تبلیغ در شرایط امروز سمت و سوی تخصصی به خود گرفته و بر اساس نیاز جامعه عناوین تخصصی انتخاب شده است.

وی با بیان این که اولین همایش مبلغان و گروه های تبلیغ تخصصی ویژه مبلغان تخصصی خانواده، کلام، مشاوره، کودک و نوجوان و قرآن کریم برگزار شد، گفت: شعار ما در تبلیغ این است که همه مبلغان باید در یک موضوع متخصص باشند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان عنوان کرد: با این چشم انداز از چند سال گذشته تا امروز با برنامه ریزی های منسجم ویژه مبلغان و طلاب دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت دانش افزایی و مهارت آفرینی همراه با کارورزی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در این همایش ۱۵۰ مبلغ تخصصی برادر و خواهر حضور داشتند که بعد از گذراندن دوره های آموزشی متعدد صلاحیت آنها برای فعالیت تخصصی احراز شده و در ادامه این همایش، نکاتی برای داشتن روحیه تشکیلاتی و تشکیل گروه های تبلیغی تبیین شد.

حجت الاسلام اهتمام در پایان با اشاره به اینکه یک تبلیغ، زمانی موفق خواهد بود که جهادی، تخصصی و گروهی انجام شود، گفت: با توجه به هماهنگی های انجام شده با نهادهای مختلف نیازهای جامعه و نهادهای فرهنگی و دینی احصاء و بر همین اساس گروه‌های تخصصی سازماندهی می شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha