شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی وردی در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با انتقاد از کسانی که در موضع حق قرار دارند ولی رعایت ادب و اخلاق نسبت به طرف مقابل را نمی کنند، گفت: چه بسیار افرادی که در موضع حق نیستند ولی در برخورد با دیگران با ادب اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی مراسم بزرگداشت طلبه شهید آرمان علی‌وردی که با حضور اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام مهدی موعود «عج» قم برگزار شد، ارائه تعریف مشخص از زیست طلبگی و در ادامه تعیین هدف را مهمترین مسئله در دوران حجره نشینی عنوان کرد و بیان داشت: طلبه یعنی کسی که خودش را هزینه خدا کند و در این مسیر از رهگذر دین داری او، مردم هم جذب دین و خدا شوند.

این استاد حوزه، درست درس خواندن، تقریر نویسی صحیح از مباحث استاد، اعتماد به استاد و مباحثه را از جمله مسائل دوران طلبگی عنوان کرد.

وی افزود: نظم و انضباط، اهمیت به نظم و رعایت آن در ظاهر، پوشش، داشتن اراده و رعایت ادب و اخلاق از دیگر عوامل موفقیت در طلبگی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با انتقاد از کسانی که در موضع حق قرار دارند، ولی رعایت ادب و اخلاق نسبت به طرف مقابل را نمی کنند، گفت: چه بسیار افرادی که در موضع حق نیستند، ولی در برخورد با دیگران با ادب اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha