دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یوم الله ۱۳ آبان

حوزه/ از مسئولان و مدیران ارشد در قوای مجریه، مقننه، قضائیه و صدا و سیما می‌خواهیم تا با اتکاء به قانون اساسی، زمینه‌های اعتراضات قانونی و انتقادهای سازنده را فراهم نموده و نسبت به دستور مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص جذب حداکثری که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده، اقدامات بایسته به عمل آورند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت سالروز یوم الله ۱۳ آبان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۳ آبان را بی‌تردید باید یکی از مقاطع مهم و تأثیرگذار در شکل‌گیری هویت انقلابی ملت ایران دانست.
روزی که دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در حرکتی انقلابی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، کور سوی امید مستکبران به انقلاب اسلامی و این مرزوبوم را مبدل به یأس و ناامیدی نموده و عزم جدی و اراده برگشت ناپذیر ملت بزرگ ایران در پیگیری شعار «نه شرقی نه غربی» را به اثبات رساندند.
حمایت قاطع امام امت از این حرکت هوشمندانه دانشجویان و نام گذاری آن به عنوان «انقلاب دوم»، نشانگر آن است که انقلاب اسلامی تهی از روحیه استکبارستیزی و نفی سلطه مستکبران و زورگویان جهانی، حرکتی ناقص، بی‌ثمر و ناتمام است.
از این رو ستیز با قدرت‌های ظالم جهانی و حفظ استقلال در تعیین مقدرات ایران اسلامی، راهبردی است که قوام انقلاب اسلامی به آن وابسته است و تأکیدات صریح و قاطع رهبر کبیر انقلاب و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی دقت و هوشیاری در حفظ فاصله با آمریکای جهان‌خوار نیز بر همین مبنا است.
امروز هم که استکبار جهانی به سرکردگی رژیم فریبکار آمریکا با همکاری رژیم آدمکش صهیونیستی با بهره‌گیری از سرویس‌های جاسوسی غربی و با کمک همه جانبه دولت وهابی سعودی و برخی حکومت‌های مرتجع منطقه با استفاده از منافقین، گروه‌های تروریستی، تجزیه‌طلبان، سلطنت‌طلبان و سایر فرقه‌های الحادی، جنگ همه جانبه‌ای را علیه موجودیت انقلاب اسلامی و یکپارچگی کشور عزیزمان به راه انداخته‌اند، جا دارد ملت ایران هوشیاری همیشگی خود را دوچندان کرده و با حفظ انسجام در صحنه نبرد حاضر شوند.
در این شرایط حساس که دشمن از طریق ترور، ارعاب و اغتشاش در کشور و با انتشار مطالب و شایعه‌های دروغین در رسانه‌های وابسته، امنیت جامعه را نشانه گرفته، جا دارد نخبگان، فعالان فرهنگی و تشکل‌های سیاسی به کمک ملت و دولت شتافته و با موضعگیری مناسب زمینه الفت بیشتر را در جامعه ایجاد نمایند.
از مسئولان و مدیران ارشد در قوای مجریه، مقننه، قضائیه و صدا و سیما می‌خواهیم تا با اتکاء به قانون اساسی، زمینه‌های اعتراضات قانونی و انتقادهای سازنده را فراهم نموده و نسبت به دستور مقام معظم رهبری(مدظله) در خصوص جذب حداکثری که سال‌هاست به فراموشی سپرده شده، اقدامات بایسته به عمل آورند.
از مردم همیشه بیدار و در صحنه شهر مقدس قم انتظار می‌رود تا باشکوهی بیشتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز ۱۳ آبان که در روز جمعه صبح از حرم مطهر به طرف مصلی بر گزار می‌شود، شرکت کرده و مشت محکمی به دهان آمریکای جهانخوار و اذناب آن بزنند.
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان، یاد شهدای به خون غلتیده در این ایام از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و روحانیت علی الخصوص شهدای مظلوم حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ را که با اهدای خونشان دشمنان را رسوا کردند، گرامی داشته و اعلام می‌دارد که سعادت ملت ایران تنها در گروی پایبندی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و تبعیت محض از اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله) است.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۱۱ آبان ۱۴۰۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha