شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صفایی

حوزه/ امام‌جمعه بوشهر گفت: دشمنان می‌خواهند قدرت ایران را کاهش دهند و در محاسبات خود می‌پنداشتند که قدرت ایران طی ۴۰ روز دچار تضعیف می‌شود، الان تمرکز آنها بر روی مدارس و دانشگاه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، صبح امروز در نشستی با معاون منابع انسانی وزارت کشور گفت: دشمنان انواع تهاجم شامل فرهنگی، رسانه‌ای، اجتماعی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و… را علیه کشور ما راه انداخته‌اند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه دشمنان جنگ ترکیبی را در دستور کار خود دارند، افزود: همه این فتنه‌ها دارای نمونه سابق هستند و ما باید با تحلیل دقیق سابق به مقابله با این تهدیدها برویم.

وی بیان کرد: این جریان فتنه و اتفاقات طبیعی است؛ دشمن در شرایط کنونی به این نتیجه رسیده است که جهان در آستانه تغییری بزرگ است.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند ایران در این تحول عظیم حضور و وجود داشته باشد اضافه کرد: احزابی را تشکیل داده‌اند که وارد صحنه شوند و با ابزار مختلف جنگ ترکیبی را با پوشش رسانه ایجاد کرده‌اند تا ایران را تضعیف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری ادامه داد: دشمنان می‌خواهند قدرت ایران را کاهش دهند و در محاسبات خود می‌پنداشتند که قدرت ایران طی ۴۰ روز دچار تضعیف می‌شود. تمرکز آنها بر روی مدارس و دانشگاه‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: ایران با یک مدیریت فوق‌العاده نرم ورود کرده و امور را تفکیک و شعله‌ها را خاموش کرد و دشمنان به این نتیجه رسیدند که باز هم شکست خورده‌اند.

امام جمعه بوشهر تخریب‌های جزئی را نشانه ضعف دشمنان دانست و گفت: ترور مردم بی‌گناه در حرم مطهر شاهچراغ(ع) نشانه ضعف دشمنان بود.

وی ادامه داد: جهان آینده نیازمند همراهی ایران است و نمی‌تواند بدون توجه به ایران حرکت کند؛ تمدن نوین و مدیریت استراتژیک جهانی از اروپا به سمت آسیا در حرکت است.

امام‌جمعه بوشهر با بیان اینکه جنگ احزاب نشانه ضعیف شدن دشمن است خاطرنشان کرد: این کشورها با هم جمع شدند تا علیه ایران حرکت کنند ولی باز هم برای آنها نتیجه بخش نبود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha